یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024

دکتر منصوری در پایان از دامداران خواست که نسبت به دریافت مجوز بهداشتی -قرنطینه ای حمل قبل از تردد دام از این شبکه اقدام نمایند

به گزارش انارما،دکتر سیداحسان منصوری نژاد مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان انار گفت:لازم است دامداران در صورت خریداری دام  و قبل از ورود دام های خریداری شده به واحد دامپروری نسبت به نگهداری آنها در شرایط قرنطینه و نیز مایه کوبی آنها علیه بیماری تب برفکی اقدام و پس از سپری شدن حداقل دوهفته و مشاهده نشدن هرگونه علایم بالینی مظنون به تب برفکی دام های جدید را به گله وارد کنند.

IMG_2812 - Copy

وی افزود:نقل و انتقال دام ها در سرتاسر شهرستان انار بدون مجوز بهداشتی-قرنطینه ای که دارای مهر برجسته و هولوگرام میباشد ممنوع و دام کشف شده در حکم دام غیر مجاز تلقی و با دامدار مذکور برخود قانونی خواهد شد.حمل و نقل دام ها تنها با ماشین های ویژه که تجت نظارت دامپزشکی بوده و دارای کد رهگیری منحصری به خود میباشند امکانپذیر است.

دکتر منصوری در پایان از دامداران خواست که نسبت به دریافت مجوز بهداشتی -قرنطینه ای حمل قبل از تردد دام  از این شبکه اقدام نمایند.

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی