یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

نماینده‌ی مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی هم در این آیین با تقدیر از زحمات بهنام سعیدی فرماندار سابق کرمان، از وی به عنوان مدیری پرتلاش…

به گزارش انارما،عصردیروز طی مراسمی با حضور آیت‌الله جعفری نماینده‌ی ولی فقیه در استان و امام جمعه‌ی کرمان، علی‌رضا رزم‌حسینی استاندار کرمان، نمایندگان مردم کرمان و سیرجان در مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی از زحمات بهنام سعیدی فرماندار سابق کرمان تقدیر و محمدعلی توحیدی به عنوان فرماندار جدید کرمان معرفی شد.


نماینده‌ی ولی فقیه در استان و امام جمعه‌ی کرمان در این آیین ضمن تبریک سال نو و تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها) تغییر مدیران را موضوعی طبیعی دانست و گفت: در این تغییر و تحول مدیری خدمت‌گزار عرصه‌ی خدمت به مردم را به برادر دیگری واگذار می‌کند.
آیت‌الله سید‌یحیی جعفری از زحمات بهنام سعیدی فرماندار سابق کرمان تشکر و برای محمدعلی توحیدی فرماندار جدید آرزوی موفقیت کرد.
استاندار کرمان نیز در این آیین ضمن تبریک سال نو و تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها) به طرح مثلث توسعه‌ی استان کرمان اشاره و خاطر نشان کرد: در قالب طرح مثلث توسعه ابزارهای حکومتی باید با مشارکت بخش خصوصی و مردم مسیر توسعه را طی کنند.
علی‌رضا رزم‌حسینی افزود: کل منابع طرح‌های عمرانی دولت در کشور 13 هزار میلیارد تومان است؛ در حالی‌که فقط در استان کرمان 40 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی در حال انجام است؛ بنابراین دولت باید در خدمت بخش غیردولتی و مشارکت‌های مردمی باشد تا مسیر توسعه با سرعت بیش‌تری طی شود.
وی به انتخاب محمدعلی توحیدی به عنوان فرماندار کرمان نیز اشاره کرد و گفت: در استان به دنبال وفاق و هم‌دلی هستیم و انتخاب توحیدی به عنوان فرماندار کرمان یک انتخاب مستقل و بر اساس کارآمدی وی بود.
رزم‌حسینی ارزش هر مدیری را به خدمات و آثار به جا گذاشته از آن مدیر دانست و اظهار امیدواری کرد: وفاق و هم‌دلی ایجاد شده در استان کرمان پایدار باشد و مدیران در سایه‌ی این وفاق و هم‌دلی مسیر توسعه‌ی استان را با مدیریت جهادی طی کنند.
وی مدیریت جهادی را مدیریت 24 ساعته و فعالیت شبانه‌روزی برای رضای خدا و خدمت به مردم دانست.
نماینده‌ی مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی هم در این آیین با تقدیر از زحمات بهنام سعیدی فرماندار سابق کرمان، از وی به عنوان مدیری پرتلاش، پیگیر، مردم‌دار و با روحیه‌ی بسیجی و جهادی یاد کرد و با اشاره به انتخاب محمدعلی توحیدی به عنوان فرماندار جدید کرمان بر توسعه‌ی شهری و روستایی در سطح شهرستان کرمان تاکید کرد.
محمدرضا زاهدی با بیان این‌که شهر کرمان پیشانی استان است؛ تصریح کرد: باید قبول کنیم که آن‌گونه که باید به شهر کرمان توجه نکرده‌ایم؛ بنابراین باید با تعامل فرماندار با شهردار، شورای شهر و سایر مدیران مربوط، شهر کرمان را به عنوان پیشانی کرمان سامان‌دهی کنیم.
وی توجه به جلب گردشگر و میراث فرهنگی توسط فرماندار را نیز ضروری دانست و با مهم خواندن موضوع امنیت، تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا ضریب احساس امنیت در مردم افزایش پیدا کند.
زاهدی هم‌چنین از توحیدی فرماندار جدید کرمان به عنوان فردی که مَنشی اعتدالی دارد؛ یاد کرد و گفت: در عشق و علاقه‌ی فرماندار جدید کرمان به رهبری کوچک‌ترین تردیدی نداریم.
فرماندار کرمان هم در این مراسم با اشاره به نام‌گذاری سال‌جاری توسط مقام معظم رهبری با عنوان «فرهنگ، اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی»، اظهار داشت: اگر بخواهیم بر مشکلات کشور فایق آییم باید مدیریت جهادی که همان تلاش 24 ساعته است را در دستور کار داشته باشیم.
محمدعلی توحیدی هم‌چنین با بیان این‌که نگاه به امنیت و افزایش ضریب احساس امنیت در مردم منجر به افزایش سرعت توسعه‌یافتگی می‌شود؛ اظهار داشت: باید با کمک همه‌ی مدیران برای بالا بردن ضریب احساس امنیت در مردم تلاش کنیم.
وی تصریح کرد: متاسفانه به شهر کرمان باتوجه به این‌که یک سوم جمعیت استان را داراست و پهناورترین شهرستان کشور و استان است، آن‌گونه که باید توجه نشده است؛ بنابراین باید از پتانسیل‌های بالای شهر کرمان برای خلق ثروت و توسعه‌ی آن استفاده کنیم و کرمان را آن طور که در خور شان مردم کرمان است بسازیم.
توحیدی با بیان این‌که بخش زیادی از عمران و آبادانی شهرها با پرداخت مالیات بر ارزش افزوده‌ی واحدهای صنعتی انجام می‌شود؛ گفت: 3 درصد از مالیات بر ارزش افزوده‌ای که توسط واحدهای صنعتی پرداخت می‌شود برای عمران و آبادانی شهرها و روستاها هزینه می‌گردد؛ بنابراین باتوجه به اهتمام استاندار کرمان به توسعه‌ی اقتصادی و جلب سرمایه‌گذار بخش خصوصی باید با راه‌اندازی فعالیت‌های اقتصادی در کرمان نسبت به عمران و آبادانی شهر کرمان اقدام کنیم.
وی توجه به بهداشت و درمان، توسعه‌ی آبیاری نوین در بخش کشاورزی شهرستان کرمان توجه به میراث فرهنگی و جلب گردشگر و توجه به توسعه‌ی فرش دست‌باف کرمان را از جمله برنامه‌های خود برشمرد.
فرماندار سابق کرمان هم در این آیین با تقدیر از همه‌ی کسانی که در طول مدت فعالیتش با وی هم‌کاری کرده‌اند؛ به کسب رتبه‌ی برتر کشوری توسط فرمانداری کرمان به خاطر برگزاری انتخابات نهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: کسب این افتخار به خاطر هم‌کاری 13 هزار نیرویی بود که فرمانداری کرمان را در برگزاری انتخابات یاری کردند.
بهنام سعیدی به کسب رتبه‌ی برتر در جشنواره‌ی شهید رجایی در سال‌های 86 و 87 توسط فرمانداری کرمان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در طول هشت سالی که به عنوان فرماندار عنبرآباد، مدیرکل حوزه‌ی استاندار و فرماندار کرمان فعالیت کردم؛ هرآن‌چه را که در توان داشتم در طبق اخلاص گذاشتم و در برخی اوقات حتی تا 48 ساعت استراحت نکردم.
وی بازدید از تمام روستاها و بخش‌های شهرستان کرمان، تهیه‌ی سند توسعه‌ی شهرستان کرمان، بازدید از مراکز صنعتی برای رفع مشکلات بخش خصوصی، برگزاری همایش‌های مختلف و تبیین سیاست‌های توسعه‌ای استاندار کرمان، تهیه‌ی بانک اطلاعاتی سرمایه‌گذاران شهرستان کرمان و پیگیری مصوبات سفر استاندار به بخش راین را نیز از جمله اقدامات چند ماه اخیر مدیریتش در دولت یازدهم برشمرد.
لازم به ذکر است؛ محمدعلی توحیدی فرماندار جدید کرمان، فرمانداری شهرهای بم، رفسنجان و سیرجان در استان کرمان، فرمانداری شهرستان بروجرد در استان لرستان و فرمانداری شهرستان دامغان در استان سمنان در دولت‌های مختلف را در کارنامه‌ی خود دارد.

منبعغ:کرنا

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی