دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 6 May 2024

استفاده پادشاه عربستان سعودی از دستگاه تنفس مصنوعی (اکسیژن) در زمان دیدار با «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا…

به گزارش انارما،استفاده پادشاه عربستان سعودی از دستگاه تنفس مصنوعی (اکسیژن) در زمان دیدار با «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا با واکنش های گسترده‌ای در داخل و خارج عربستان روبرو شد.

دردسر جدید ملک عبدالله +تصاویر

نفس کشیدن «عبدالله بن عبدالعزیز» با لوله اکسیژن در دیدار با اوباما که در کاخ “روضة خریم” صورت گرفت نگرانی مردم عربستان را درباره سلامت پادشاه این کشور برانگیخته است.

تصاویر مربوط به استفاده ملک عبدالله از لوله اکسیژن در این دیدار بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های عربی و پایگاه‌های اجتماعی داشت.

دردسر جدید ملک عبدالله +تصاویر

تصاویر کوتاه منتشر شده از دیدار عبدالله بن عبدالعزیز با اوباما نشان می‌دهد پادشاه 90 ساله سعودی حتی در زمان حضور تصویربرداران در محل این دیدار مجبور بود برای تنفس از دستگاه تنفس مصنوعی که لوله ان به بینی‌اش وصل بود، استفاده کند.

مقامات آمریکایی پس از این دیدار تلاش کردند درباره سلامت ملک عبدالله اطمینان بدهند. یک مسئول دولت آمریکا گفت که او در سلامت کامل بود و بحث و گفت‌وگوی جدی درباره مسائل را ادامه داد.

دردسر جدید ملک عبدالله +تصاویر

بعضی مطبوعات عربی از احتمال کناره‌گیری قریب الوقوع پادشاه عربستان به علت شرایط جسمانی او خبر دادند. اقدام ملک عبدالله در تعیین «مقرن بن عبدالعزیز« به عنوان جانشین ولیعهد سعودی، گمانه زنی‌ها در این باره را تشدید کرد.

منبع:مشرق

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی