یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

از شما مخاطبان انارما که در این سه روز پیگیر سایت بودید ونظرات بی شماری در خصوص دلیل بروز نشدن سایت به انارما ارسال کردید، پوزش میطلبیم و از سعه صدر شما تشکر مینماییم.تلاش میکنیم…

انارما:بدلیل مشکلات فنی که در قسمت نگارش خبر در سایت انارما پیش آمد متاسفانه سایت انارما از روز دوشنبه تا ظهر چهارشنبه 13فروردین ماه بروز نشد.

همچنین حملات بسیار شدید سایبری به سایت انارما سایت را تا آستانه هک کردن پیش برد که خوشبختانه با تلاش برای خنثی سازی حملات این مشکل تا حد زیادی رفع شد.

از شما  مخاطبان انارما که در این سه روز  پیگیر سایت بودید  ونظرات بی شماری در خصوص دلیل بروز نشدن سایت به انارما ارسال کردید،  پوزش میطلبیم و از سعه  صدر شما تشکر مینماییم.

تلاش میکنیم تا با پشتوانه حمایت و بازدید پررنگ شما مخاطبان گرامی از سایت انارما مشکلات فنی به کلی رفع شود تا روند افزایش بازدید از  سایت انارما که در این 4ماه اخیر به شکل بی سابقه ای  افزایش  یافته ادامه داشته باشد.

ضمن تسلیت بمناسبت سالروز شهادت دخت نبی اکرم حضرت زهرای اطهر(س)به اطلاع مخاطبان انارما میرساند که گزارش تصویری از روز سیزده بدر ، صبح شنبه در سایت انارما منتشر میشود.

انارما

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی