شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

عصر امروز پنجشنبه حجت الاسلام گلوردی امام جمعه بخش چهاردنگه شهرستان اسلامشهر در مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم رضایی مهر در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع)حضور یافت…

به گزارش انارما،عصر امروز پنجشنبه  حجت الاسلام گلوردی امام جمعه اسبق شهرستان انار در مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم رضایی مهر  در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع)حضور یافت.

حجت الاسلام علی محمد گلوردی امام جمعه بخش چهاردانگه شهرستان اسلامشهر استان تهران در این مراسم  به نیکی از مرحوم رضایی مهر  یاد کرد  و در قسمتی از صحبت هایش با اشاره به مسئله فرهنگ گفت:فرهنگ یک امر بسیار مهم و تاثیر گذار در  جامعه است و ما همیشه باید مراقب تهاجم فرهنگی دشمن باشیم .

گلوردی افزود:من وقتی وضع فرهنگی  انار سال 93 را با انار سال  80 مقایسه میکنم به وضوح خطر تهاجم فرهنگی دشمن را حتی در سطح شهر انار هم احساس میکنم و لذا مردم و مسئولین امر باید مراقب برنامه های دشمن در زمنیه های فرهنگی باشند.

 

IMG_6547

 

IMG_6542

IMG_6549

IMG_6554

IMG_6555

IMG_6560

IMG_6564

IMG_6568

IMG_6562

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی