یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

با روح پاک آن عزیزان عهد میبندیم که از دستاورد های عظیم آنان پاسداری کنیم و مقابل قلدری و زور گویی قدرت های پوشالی غرب بایستیم و عظمتی را که آن بزرگ مردان با خون دل بدست آوردند را به بهای تکه نانی نفروشیم…

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان انار در مصاحبه اختصاصی با انارما ابتدا در خصوص گرامیداشت 20 فروردین روز ملی فناوری هسته ای گفت:این روز یاد آور شکوه و عظمت فکر و نبوغ جوانان ایران اسلامی است،یاد آور صبر و تحمل و پایداری ملت بزرگ ایران اسلامی است و این روز را گرامی میداریم و  بر روان پاک شهدای گرانقدر انرژی هسته ای سلام و درود میفرستیم و با روح پاک آن عزیزان عهد میبندیم که از دستاورد های عظیم آنان پاسداری کنیم و مقابل قلدری و زور گویی قدرت های پوشالی غرب بایستیم و عظمتی را که آن بزرگ مردان با خون دل بدست آوردند را به  بهای تکه نانی نفروشیم.

IMG_0648

وی در خصوص بحث انصراف و یا دریافت یارانه ها گفت:کسانی که گرفتن یارانه در زندگی شان تاثیری ندارد و بدون یارانه زندگی شان اداره میشود بهتر است ثبت نام نفرمایند و  همچنین کسانی هم که ثبت نام میفرمایند باید حقیقت را ثبت کنند ،چرا که ثبت اطلاعات غلط ،  مسئولیت شرعی در پی خواهد داشت.

امام جمعه شهرستان انار در ادامه گفت:از دولت هم انتظار داریم جلوی بعضی از هزینه های غیر ضر وری را که میتوان گرفت بگیرند و حتما از اسراف و هدر دادن بیت المال مسلمین پرهیز نمایند.

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان و در خصوص چگونگی تحقق شعار سال93 تصریح کرد:تحقق شعار سال همانگونه که از نامش مشخص است از یک طرف احتیاج  به عزم عمومی و خوست همه مردم دارد و از طرفی دیگر  مدیریت صحیح و جامع جهادی مسئولین را میطلبد تا  هم در بعد فرهنگ و هم در بعد اقتصاد با استفاده از فرهنگ عمیق و ناب اسلامی و با تکیه بر اقتصاد جامع اسلامی در برار دشمنان مقاومت نماییم و دشمنان ایران اسلامی را در این جبهه که برای به زانو در آوردن ملت ایرانه هزینه های بسیاری کرده اند وادار به شکست کنیم.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی