شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

حجت الاسلام منتظری افزود:در این قطعنامه اتحادیه اروپا خواهان تاسیس مرکزی در ایران شده که بتواند با ضدانقلاب و فتنه گرها تماس داشته باشد و این یعنی افتتاح یک لانه جاسوسی دیگر در ایران اسلامی.

به گزارش انارما،طلاب و اساتید حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) شهرستان  انار صبح امروز پنجشنبه 21فروردین ماه در واکنش به قطعنامه وقیحانه اتحادیه اروپا علیه ایران،در  حوزه علمیه شهرستان تجمع کردند.

IMG_6632

حجت الاسلام منتظری در این مراسم گفت:قطعنامه پارلمان اروپا  راهبرد کاملا مداخله جویانه داشته و مفاد آن ادامه کینه ورزی های مستکبران و دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی افزود:در این قطعنامه اتحادیه اروپا خواهان تاسیس مرکزی در ایران شده که بتواند با ضدانقلاب و فتنه گرها تماس داشته باشد و این یعنی افتتاح یک لانه جاسوسی دیگر در ایران اسلامی.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد:اجازه ورود هیئت های اروپایی و دیدار آنها با فتنه گران ، این جرات گستاخی را به آنها داده است.

وی در ادامه گفت:توقع و انتظار ملت ایران از دولت جمهوری اسلامی و وزارت خارجه و مجلس شورای اسلامی اینست که بطور قاطع پاسخ این اهانت و گستاخی اتحادیه اروپا را بدهند.

IMG_6619

IMG_6622

IMG_6627

IMG_6618

در پایان این تجمع بیانیه ای در محکومیت این اقدام وقیحانه از سوی روحانیت و طلاب شهرستان قرائت گردید.

IMG_6728

CIMG9750

CIMG9754

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی