پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024

هیچ یک از برنامه های هسته ای کشور معلق و یا کمرنگ نخواهد شد و مسئولین مذاکره کننده هیچ حرف زوری را از طرف مقابل نباید بپذیرند….

به گزارش انارما،حجت السلام موسی زاده مدیر حوزه علمیه و امام جمعه موقت شهرستان  در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان انار و در خصوص قطعنامه ی توهین آمیزی که اتحادیه اروپا علیه ایران صادر کرده گفت:به نظر من الفاظ و جملات سخیف تری  از آنچه در این قطعنامه علیه ایران صادر شده وجود ندارد و براستی در این قطعنامه جز اراجیف چیز دیگری نوشته نشده است.

 

وی با اشاره به برخی از بندهای این قطعنامه گفت:کشور جمهوری اسلامی ایران را که در راس حاکمیت آن رهبر معظم انقلاب قرار دارد را به نقض حقوق بشر متهم کرده اند و دلیلشان این است که حکومت ایران افراد متجاوز به عنف را اعدام میکند و همچنین حکم ریاست جمهوری کشور را هم زیر سوال بردند و اینها دقیقا مصداق واژه اراجیف است.

حجت الاسلام موسی زاده تصریح کرد:گستاخی این افراد به حدی رسیده که علاوه بر درخواست برای آزادی سران فتنه ، خواستار گشایش یک دفتر  نیز در تهران  شده اند.

امام جمعه موقت شهرستان خاطر نشان کرد:انسان وقتی این قطعنامه را مطالعه میکند به یاد این جمله نورانی امام سجاد(ع)میفتد که ایشان فرمودند:(الحمدالله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء)خدا را شکر که دشمنان ما را از احمق ها قرار داد.

وی  اذعان کرد:ما از همینجا انزجار خود را نسبت به این قطعنامه اعلام میکنیم و همانگونه که  حضرت امام(ره) فرمودند:آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند،ما هم این شعار را فریاد میزنیم و میگوییم آمریکا و اتحادیه اروپا هیچ غلطی  نمیتوانند بکنند.

حجت الاسلام موسی زاده در پایان با اشاره به دیدار اخیر کارکنان سازمان انرژی هسته با رهبر معظم انقلاب گفت:همانگونه که رهبری فرمودند هیچ یک از برنامه های هسته ای کشور معلق و یا کمرنگ نخواهد شد و مسئولین مذاکره کننده هیچ حرف زوری را از طرف مقابل نباید بپذیرند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی