دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار روز دوشنبه یکم اردیبهشت ماه در دانشگاه سراسری شهید باهنر کرمان…

فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار روز دوشنبه یکم اردیبهشت ماه در دانشگاه سراسری شهید باهنر کرمان اکران و از بازیگران و عوامل آن تجلیل می‌شود.

IMG15210866

 

 ابوذر پورمحمدی از تهیه کنندگان فیلم سینمایی«شیار ۱۴۳» در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس،از آغاز دور جدید اکران های دانشگاهی این اثر از اول اردیبهشت ماه خبر داده و گفت: در سایت اکران های جانبی فیلم  امکانی برای دانشگاه ها و سازمان ها در نظر گرفته شده است تا درصورت تمایل به اکران خصوصی این فیلم در فضای دانشگاهی درخواست خود را ثبت کنند. تاکنون بیش از ۱۰۰ دانشگاه درخواست نمایش خود را ارسال کرده اند.

 

وی در همین رابطه ادامه داد: پیش از این فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» به درخواست موسسه های مختلفی همچون بنیاد شهید، شهرداری به نمایش در آمده است. ضمن این که چند بار هم برای اکران آن در دانشگاه هایی مانند تهران، شهید بهشتی حضور داشتیم.

 

پورمحمدی افزود: در ابتدا قرار بود تا اکران دانشگاهی این فیلم را همزمان با اکران عمومی از روز ۸ مرداد مصادف با عید فطر آغاز کنیم. اما با توجه به استقبال زیاد و تعداد قابل توجهی از دانشگاه های مختلف کشور که خواستار اکران این فیلم در فضای دانشگاهی بودند، تصمیم گرفتیم تا اردیبهشت ماه را به دانشگاه های سراسر کشور اختصاص دهیم.

 

فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» به تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی و ابوذر پورمحمدی در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر موفق به دریافت سه سیمرغ بلورین به عنوان بهترین فیلم با آرای مردمی، ویژه هیئت داوران برای کارگردانی نرگس آبیار و بازیگری نقش اول زن با بازی مریلا زارعی شد.

منبع:بوتیا

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی