یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024

محمد خادمی رئیس شورای شهرستان نامه ای سرگشاده پیرامون مشکلات فراوان شهرستان انار و پیگیری برای رفع این مشکلات به استاندار کرمان…

 به گزارش انارما،محمد خادمی رئیس شورای شهرستان نامه ای سرگشاده پیرامون  مشکلات  فراوان شهرستان انار  و پیگیری برای رفع این مشکلات به استاندار کرمان ارسال کرده است که مهم ترین موضوعاتی که وی در این نامه ذکر کرده است   به شرح زیر است:

IMG_0148 - Copy

برادر گرامی جناب آقای علیرضا رزم حسینی
استاندار محترم کرمان
مطمئنا واقف میباشید که شهرستان انار بعنوان اولین شهرستان  ورودی استان کرمان،بدلیل تازه تاسیس بودن از مشکلات و کمبود ها و عدم امکانات فراوانی رنج میبرد  که از حوصله این مقوله خارج است لذا چندین مورد از اهم مشکلات را جهت صدور دستور مساعد حضرتعالی عرض مینمایم.
روشنایی جاده اصلی که از دهستان بیاض عبور مینماید، متاسفانه بعلت عدم دید کافی و تاریکی محض هرروزه شاهد تصادفات مکرر در این روستا میباشیم.
1)زیر گذر جاده در محدوده روستای گلشن که پیگیری های که پیگیری های مکرر تاکنون نتیجه ای در بر نداشته و هرروزه به بهانه های مختلف به تعویق افتاده است.
2)کمربندی شهر انار که متاسفانه با مکاتبات فراوان با مدیر کل اداره راه و شهرسازی و مقامات عالی وزارتی تا کنون تاکنون مشکلی از اهالی انار کم نکرده است و جهت دوربرگردان های شهر انار و روگذر از سمت بندرعباس هیچ چاره ای اندیشیده نشده است.
دومورد دیگر از مشکلات عمده شهر انار به شرح زیر است:
3)بحث بیمارستان انار که  با وعده های فراوان توسط دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تاکنون اقدام خاصی صورت نگرفته و به بهانه های مختلف به تعویق افتاده است و شهر انار بعنوان مرکز این شهرستان از نداشتن یک مرکز درمانی در خور این شهرستان که در شاهراه مواصلاتی کشور واقع است رنج میبرد.
4)آخرین مورد از خواسته های مردم این شهرستان که از اهمیت زیادی برخوردار است ،حق آلایندگی این منطقه میباشد.متاسفانه بدلیل عدم توجه کافی مسئولین به این شهرستان درصد آلایندگی در حد بسیار پایین نگه داشته شده است.درحالیکه شهرستان در معرض مستقیم عوارض ناشی از آلایندگی معادن مس میدوک و سرچشمه قرار دارد.لذا مستدعی است دستور فرمایید مسئولان مربوط در حین پرداخت حق آلایندگی نظر ویژه خود را از این منطقه دریغ نفرمایند.

IMG_7333

IMG_7338

 

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی