یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024

دراین فاصله زمانی بالغ بر6میلیارد ریال درآمد زایی چه از طریق زمین اهدائی،ساخت مسجد،جهیزیه و…داشته است و همچنین بالغ بر 2000اصله درخت….

به گزارش انارما، امیر حسینی مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان انار در مصاحبه اختصاصی با انارما در خصوص نحوه عملکرد ستاد زکات مستحبی شهرستان که به ریاست امام جمعه محترم شهرستان و کمیته امداد بعنوان دبیر ستاد تشکیل گردیده است  گفت:ستاد مستحبی زکات مستحبی شهرستان از اوسط سال گذشته فعلایت خود را آغاز کرده است.

IMG_7368

وی افزود:دراین فاصله زمانی بالغ بر6میلیارد ریال درآمد زایی چه از طریق زمین اهدائی،ساخت مسجد،جهیزیه و…داشته است و همچنین بالغ بر 2000اصله درخت مشجر پسته را در این امر حبس نموده که درآمد آن طبق اظهار نظر خیرین و ستاد زکات مستحبی شهرستان هزینه خواهد شد و از جمله موارد فوق تهیه جهیزیه و کالا به زوجین به تعداد 36 نفر بوده که حسب تاکیدات امام جمعه شهرستان از کالاهای ایرانی خریداری گردیده است.

امیر حسینی در پایان از خیرین و عاملین تقدیر و تشکر و از سایر نیکوکاران تقاضای همکاری نمود تا در جهت رفع مشکلات نیازمندان و آبادانی شهرستان  کوشا باشند و به امر زکات که یکی از واجبات الهی است توجه  بیشتری گردد.

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی