یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024

وی افزود: با توجه به اینکه زیرسازی قبلی این خیابان با خاک زراعی انجام گردیده بود شهرداری در جهت استحکام و اجرای زیرسازی اصولی…

به گزارش انارما به نقل از سایت شهرداری انار،رحیمی شهردار انار ضمن تشکر و قدردانی از حوصله و صبر شهروندان محله صدر آباد به دلیل طولانی شدن عملیات زیرسازی و آسفالت از آغاز عملیات روکش آسفالت این خیابان خبر داد .

وی افزود: با توجه به اینکه زیرسازی قبلی این خیابان با خاک زراعی انجام گردیده بود شهرداری در جهت استحکام و اجرای زیرسازی اصولی که همین مسئله باعث طولانی شدن زمان بهره برداری از این خیابان گردید، مجبور به خاکبرداری به عمق 80 سانتیمتر شد .

رحیمی  همچنین هزینه اجرای این پروژه را بالغ بر سیصد میلیون  تومان اعلام نمود و افزود با توجه به توافقات انجام شده با دهیاری ده رئیس مقرر گردید که این دهیاری اقدامات لازم جهت مشارکت و انجام عملیات جدول گذاری در طول این خیابان را انجام دهد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی