یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024

منصوری تصریح کرد:کلیه محموله های دامی اعم از فرآورده های خام دامی،دام و طیور زنده جهت حمل و نقل در استان کرمان باید دارای…

به گزارش انارما،دکتر سید احسان منصوری مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان انار در مصاحبه با انارما در تشریح این خبر گفت: پست قرنطینه دامپزشکی  در ورودی شهرستان انار  جنب مسجد امام سجاد(ع)که به تعبیری ورودی استان کرمان نیز هست برپا شده و  با توجه به تبادلات فراوان محموله های  بهداشتی و دامی از این مسیر،این پست قرنطینه ای راه اندازی شده است.

IMG_2812 - Copy

وی افزود:با راه اندازی این پست، امکان فعالیت شبانه روزی در راستای برخورد جدی با ورود غیر قانونی محموله های دامی به استان کرمان بیش از پیش فراهم شده است.
منصوری تصریح کرد:کلیه محموله های دامی اعم از فرآورده های خام دامی،دام و طیور زنده جهت حمل و نقل در استان کرمان باید دارای مجوز حمل بهداشتی قرنطینه ای باشند که در غیر اینصورت در محل پست قرنطینه ای با آنها برخورد قانونی خواهد شد.
مسئول شبکه دامپزشکی در پایان از همکاری و تعامل مسئولان هلال احمر و جهاد کشاورزی و بویژه فرماندهی انتظامی شهرستان انار تشکر کرد.

IMG_7823

IMG_7820

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی