چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 1 May 2024

ظلم موسوی و کروبی به نظام جمهوری اسلامی و خون شهدا و هتک حرمت به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین (ع)در ماه محرم و توهین …

به گزارش انارما،پیشکسوت سپاه پاسداران ،سرهنگ محمد میرزایی در مصاحبه با خبرنگار انارما پیرامون فتنه ی سال 88 گفت:فتنه ی 88 مانند فتنه بعد از رحلت پیامبر بود و در زمان رحلت پیامبر برخی مردم خواب و خام بودند و  دفاع از دین را  بازیچه طمع مال دنیا پنداشتند و نتیجه ی کارشان این شد که 25 سال از ولایت حضرت علی(ع)محروم شدند و در فتنه سال 88 نیز هدف فتنه گران کشاندن خود و مردم به دامن غرب بود که به فضل خداوند ملت ایران در این سال با تمام وجود در مقابل این حیله دشمن ایستادگی کرد.

IMG_7901

وی افزود:متاسفانه در جریان فتنه برخی از خواص کشور که برای نظام جمهوری اسلامی خدمت کرده و مورد تایید مردم بودند فریب خوردند و شیطان عاقبت آنها را به خطر انداخت .  آنها آنقدر گستاخ و بی شرم هستند که علیرغم  اینکه رهبر معظم انقلاب در طول چهارسال اخیر چندین بار در سخنرانی هایشان نام فتنه را ایراد فرموده اند باز هم میگویند اصلا فتنه ای در سال 88 وجود نداشته است.

میرزایی خاطر نشان کرد:ظلم موسوی و کروبی به نظام جمهوری اسلامی و خون شهدا و هتک حرمت به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین (ع)در ماه محرم و توهین به مردم ایران نسبت به آرایی که داده بودند و اینها تنها گوشه ای از اقدامات آنها است که هیچ گاه از حافظه ملت پاک نخواهد شد.

وی تصریح کرد:هشیاری مقام معظم رهبری و در  صحنه بودن مردم حسینی و عاشورایی اجازه نداد که بار دیگر سقیفه بنی ساعده  تکرار شود ،چرا که هدف فتنه گران در اصل مسئله ریاست جمهوری نبود بلکه براندازی نظام جمهوری اسلامی بود.

پیشکسوت سپاه پاسداران در پایان در خصوص مواضع برخی دولتی ها در خصوص فتنه و تلاش آنها برای تطهیر و آزادی سران فتنه گفت:دولت هیچ نقشی در مجازات فتنه گران  که حق قضاوت و قوه قضائیه هست ندارد و مجازات این فتنه گران تنها بر عهده قوه قضائیه  که حکمش حکم  قانون که همان حکم حق است میباشد.

 

 

دیدگاه کاربران

رضا چهارشنبه 7 می 2014 - 7:29 ق.ظ

سلام کو گوش شنوا.فعلا که سراشونو کردن زیر برف یا نه کلا دین زده شده اند.خدا همه ماها را هدایت کند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی