یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024

مجتمع فرهنگی هنری شهرستان انار که در زیر بنایی به وسعت دوهزار و چهارصد مترمربع ساخته شده متاسفانه بعد از تکمیل کامل ساختمان آن مدتی است که تعطیل شده و خبری از افتتاح آن نیست.این در حالی است که…

به گزارش انارما،مجتمع فرهنگی هنری شهرستان انار که در زیر بنایی به وسعت دوهزار و چهارصد مترمربع ساخته شده متاسفانه بعد از تکمیل کامل ساختمان آن مدتی است که تعطیل شده و خبری از افتتاح آن نیست.

IMG_1 - Copy

این در حالی است  که از زمانی که  ریاست اداره ارشاد استان کرمان بر عهده احمد سعیدی  بود قول افتتاح این مجتمع   داده شده بود.

از سوی دیگر  استاندار کرمان وفرماندار شهرستان انار  نیز از افتتاح مجتمع فرهنگی هنری  در ایام الله دهه فجر سال گذشته خبر داده بودند که متاسفانه بعد از گذشت 4ماه از اعلام رسمی افتتاح پروژه ، ساختمان این مجتمع با وجود اینکه  تکمیل شده اما مدتی است که هیچگونه فعالیتی در جهت افتتاح آن نمیشود و به کلی تعطیل شده است.

حتی بعد از افتتاح نشدن این پروژه در دهه فجر ،مهندس لاجوردی مدیر کل دفتر طرح های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور نیز از این طرح بازدید کردند و مقرر شده بود در کوتاه ترین زمان ممکن بعد از رفع اشکالات بخش سالن آمفی تئاتر،این مجتمع افتتاح شود.

گفته ها حاکی از آن است که عدم تزریق بودجه از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان برای تجهیز فضای داخلی این مجتمع دلیل اصلی تعطیلی این مجتمع است و این در حالی است که تا کنون بیش از 30 میلیارد ریال برای ساخت این مجتمع هزینه شده است.

 این مجتمع شامل بخش های مختلفی همچون سالن آمفی‌تئاتر، کتابخانه، دفاتر انجمن‌های هنری و ساختمان اداری میباشد و افتتاح آن در ایام تعطیلات تابستان میتواند خبر  خوبی برای علاقمندان به فرهنگ و هنر شهرستان انار باشد که تاکنون با کمترین امکانات هنری ،کارنامه درخشانی را در زمنیه های هنری مختلف در استان  و کشور به ثبت رسانده اند باشد.

امیدواریم با درایت مسئولین امر و علی الخصوص فرشید فلاح مدیر کل ارشاد استان کرمان و تخصیص بودجه برای تجهیز این پروژه،در روز های آینده شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

(متن کامل  این خبر نیز برای پیگیری به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز ارسال شده است)

IMG_7843 - Copy

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی