دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه این اداره کل با مشکلات اعتباری مواجه است، گفت: هدف و تلاش مسئولان فرهنگی استان کرمان…

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه این اداره کل با مشکلات اعتباری مواجه است، گفت: هدف و تلاش مسئولان فرهنگی استان کرمان به صحنه آوردن اهالی فرهنگ و هنر، نخبگان و موثران فکری و فرهنگی جامعه است.

به گزارش  انارما به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، فرشیدفلاح در جلسه شورای اداری این اداره کل، اظهارکرد: فرصت تاریخی برای حضور نخبگان و اهالی فرهنگ و هنر فراهم شده است.

images

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، افزود: هنرمندان و نخبگان فکری و فرهنگی سرمایه‌های نظام اسلامی هستند و باید از وجود، اندیشه، توان هنری و فکری آنها در اصلاح فرآیندهای دارای ضعف، ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی، ارتقای شاخص‌های فرهنگی و هنری جامعه و در نهایت ایجاد جامعه‌ای سالم، پرنشاط و پرانرژی و هدفمند استفاده کنیم.

فلاح با بیان اینکه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از برای کیفیت نیروی انسانی، توانمندی قابل ملاحظه‌ای وجود دارد، خاطرنشان کرد:مهمترین مشکل ما اعتبارات است و باید در این زمینه با توجه به گستردگی استان و وجود مشکلات فرهنگی راهکاری اندیشیده شود.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی