یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024

امام جمعه شهربابک :مبارزه با روزه‌خواری در ابعاد فرهنگی مورد توجه قرار گیرد

qyyzjhxp(1)

به گزارش انار ما: حجت‌الاسلام حسن منتظری در جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: ‎‌یکی از کارهایی که می توان در مورد فرهنگ به ویژه فرهنگ اسلامی و ارتقاء آن کار کرد مسئله امر به معروف و نهی از منکر است.

وی امر به معروف و نهی از منکر را یکی از وظایف مسلمان دانست و گفت: یک مسلمان در قبال همنوع خود مسئول است تا او را از مسیری که از روی ناآگاهی  و یا به اشتباه دچار آن شده است، باز دارد.

خطیب جمعه شهربابک با تبریک ماه مبارک رمضان، بیان کرد : این ماه از جمله ماه‌های پر خیر و برکت است که فرد مسلمان می‌تواند برای اصلاح و خودسازی خود تلاش و از این فرصت برای نزدیکی به خدا و تقویت ایمان خود استفاده کند.

حجت‌الاسلام منتظری خواستار احیاء و تشکیل شورای امر به معروف در ادارات شد و تصریح کرد: متأسفانه حرمت شکنی ماه مبارک رمضان زیاد شده است و افراد در ملأ عام روزه‌خواری می‌کنند که این در اسلام پسندیده نیست.

وی خواستار برخورد قاطع نیروی انتظامی و افراد مسئول با این موضوع شد و  افزود: باید در بعد فرهنگی و نرم‌افزاری این موضوع نیز کار شود و این امر می‌تواند از طریق روحانیون و بسیج مساجد انجام شود.

امام جمعه شهربابک با اشاره به خطر تکفیری‌ها و گروه داعش برای دین مبین اسلام، گفت: متأسفانه این گروه که با نام اسلام در منطقه وارد شده‌اند، خطر جدی برای اسلام و کشورهای منطقه به حساب می‌آیند.

حجت الاسلام منتظری بر لزوم آمادگی کامل کشورهای اسلامی برای مقابله با گروه های تروریستی منطقه تاکید کرد و افزود: باید برای دفاع از دین مبین اسلام و اماکن مقدس با تمام توان ایستادگی کنیم

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی