یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024

امروز تمام تلاش شیاطین و دشمنان اسلام این است که اسلام قلابی و دست ساز را با اسلام ناب و حقیقی درگیر نمایند. تا به اهداف و منابع خودشان دسترسی پیدا کنند به همین علت امروز …

 CIMG4890 - Copy   حجت‌الاسلام حسن منتظری امام جمعه شهربابک  در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و بیان فرازی از دعای پیامبر اکرم(ص) هنگام رؤیت هلال ماه رمضان گفت: پیامبر اسلام (ص) در دعایشان امنیت ، ایمان و سلامتی را از خداوند مسئلت می کنند. چون در پناه امنیت، ایمان و عبادات هم محقق می گردد لذا در روایات ائمه معصومین (ع) آمده است که هیچ نعمتی گواراتر از امنیت نیست.

امام جمعه شهربابک تقابل اسلام آمریکایی با اسلام ناب محمدی را از توطئه های سرویسهای جاسوسی و امنیتی غربی ها دانست و گفت: امروز تمام تلاش شیاطین و دشمنان اسلام این است که اسلام قلابی و دست ساز را با اسلام ناب و حقیقی درگیر نمایند. تا به اهداف و منابع خودشان دسترسی پیدا کنند به همین علت امروز شاهد حمایتهای علنی صهیونیستها و کشورهای غربی از جنایات تروریستهای تکفیری و وحشی گری های آنها می باشیم.

وی با بیان کید و مکر شیاطین و دشمنان در ایجاد کینه و بغض و عداوت در میان مسلمانان افزود: امت اسلامی باید با هوشیاری و بیداری و با رجوع به قرآن کریم و انس با کلام الله، اسلام حقیقی و ناب را از اسلام آمریکایی تشخیص داده و با تحکیم اخوت و برادری در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی نمایند.

حجت الاسلام منتظری در ادامه خطبه ها از خدمات و فداکاریهای حضرت خدیجه (س) تجلیل نمود و همگان را در اجرای طرحهای مختلف کمیته امداد امام خمینی(ره) فراخواند و افزود: در سال 1392 مردم مومن و خیر شهربابک در ماه مبارک رمضان بیش از 600 میلیارد ریال از طریق اجرای این طرحها به کمیته امداد کمک و مساعدت نمودند.

وی خدمات مسئولین شهرستان را مایه خوشحالی و امیدواری مردک ذکر کرد و با گرامیداشت روز شهرداری و دهیاری گفت: تلاش شهرداران و دهیاران و مدیریت جهادی آنان در عمران و آبادانی شهرها و دهستانها و روستاها مایه امیدواری مردم و رضایت آنها از اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها می باشد.

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی