جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

به گزارش انارما، حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی یکشنبه شب درهمایش تکریم خادمان طرح تلاوت نور خراسان‌جنوبی اظهار کرد: قرآن بزرگترین و ماندگارترین معجره پیامبر اکرم(ص) است. وی با بیان اینکه قرآن معجزه‌ای فرهنگی است، افزود: قرآن یک تفاوت اساسی با سایر معجزات دارد و آن این است که قرآن یک معجزه فرهنگی است. نماینده مردم […]

IMG09323190

به گزارش انارما، حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی یکشنبه شب درهمایش تکریم خادمان طرح تلاوت نور خراسان‌جنوبی اظهار کرد: قرآن بزرگترین و ماندگارترین معجره پیامبر اکرم(ص) است.

وی با بیان اینکه قرآن معجزه‌ای فرهنگی است، افزود: قرآن یک تفاوت اساسی با سایر معجزات دارد و آن این است که قرآن یک معجزه فرهنگی است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: تدبر، تلاوت و تفسیر قرآن همه کارهای فرهنگی هستند و کار فرهنگی بسیار اثرگذار و عمیق است البته شاید تاثیر آن زود مشاهده نشود.

حجت الاسلام عبادی با اشاره به اینکه غربی‌ها فیلسوفان و دانشمندان زیادی دارند، تصریح کرد: با قرآن می‌توان تمام فلاسفه غرب را کنار زد و سنگرهای فرهنگی را یکی پس از دیگری فتح کرد به طوری که امروز دانشمندان غرب در مقابل قرآن زانو می زنند.

وی بهترین راه مبارزه با ماهواره و آثار سوء آن را مراجعه به قرآن دانست و افزود: باید خانواده‌های خود را با قرآن بیشتر آشنا کنیم چراکه مراجعه به قرآن گره گشای بسیاری از مشکلات در جامعه اسلامی است.

توجه به قرآن زمینه ساز عدالت اجتماعی در جامعه می شود

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از  فقرها، محرومیت ها و اختلاف های طبقاتی با مراجعه به قرآن میسر می شود، تصریح کرد: توجه و مراجعه به قرآن زمینه ساز عدالت اجتماعی در جامعه می‌شود.

حجت الاسلام عبادی تهاجم فرهنگی را مهمترین حربه دشمن دانست که بیشتر از تحریم‌های اقتصادی در جامعه اثرگذار است و ادامه داد: با مراجعه به قرآن باید با تهاجم فرهنگی دشمن مقابله و تمام نقشه های شوم آن را خنثی کنیم.

وی ریشه بسیاری از طلاق ها و اختلافات خانودگی را ناشی از ترویج ماهواره در جامعه دانست و یادآور شد: توجه به قرآن و احکام اسلامی مایه قوام و استحکام خانواده می شود.

منبع:خبرگزاري مهر

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی