چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 8 May 2024

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حزب الله لبنان امروز آن چنان قدرتی دارد که می‌تواند تمام شهرهای اسراییل را بدون هیچ توقفی زیر آتش سنگین موشک‌های خود بگیرد و این اقدامات نشأت گرفته از صلابت ملت ایران در مقابل دشمنان است

2468915_126

به گزارش انارما ، به نقل ازسپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم شبی با شهدای مهرانشهر که در مصلای جامع شهریار با حضور جمعی از مسئولان کشوری و شهرستان به ویژه اعضا شورای شهر شهریار برگزار شد با اشاره به یاد و خاطره شهدای هشت ساله دفاع مقدس اظهار داشت: شهدا نشانه شکوه و عظمت ملت سربلند ایران هستند.
وی افزود: شهدا سند ارزنده آبرو و عزت ملت ایران هستند و به تمامی دنیا و جهانیان نشان دادند که اگر ملت ایران برای امام خود اشک می‌ریزد یک وفاداری حقیقی است و با تمام وجود از آن‌ها دفاع می‌کند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه با تاکید بر لزوم شکرگزاری نعمت‌ها بیان کرد: اگر ملتی شکر نعمت‌های خود را به جا نیاورد آن‌ها را از دست خواهد داد.
سردار سلامی ادامه داد: ملت ایران در اوج نابرابری‌های سیاسی، اقتصادی و نظامی توانست هشت سال پیاپی از آرمان‌های مقدس خود دفاع کند و ذره‌ای از خاک خود را به دشمنان قسم خورده نظام واگذار نکند و این اتفاق در طول تاریخ بشریت بی‌سابقه است.
وی با تاکید بر لزوم دفاع از ممالک اسلامی در مقابل دشمنان و با اشاره به حوادث اخیر غزه و جنایات رژیم جعلی صهیونیستی، خاطرنشان کرد: جنگ غزه آغاز و مقدمه فروپاشی اسرائیل است.
جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: حزب الله لبنان امروز آن چنان قدرتی دارد که می‌تواند تمام شهرهای اسراییل را بدون هیچ توقفی زیر آتش سنگین موشک‌های خود بگیرد و این اقدامات نشأت گرفته از صلابت ملت ایران در مقابل دشمنان است و امروز دیگر دشمنان نمی‌توانند در کیلومتر‌ها دور‌تر بنشیند و بر ملت‌های مسلمان حکم‌رانی کند.
سردار سلامی اظهار کرد: دشمنان قسم خورده ملت ایران در ۳۶ سال گذشته در هر لحظه سناریو و برنامه‌ای جدید برای نابودی ملت ایران در سر می‌پروراند اما به لطف خداوند، هوشیاری ملت ایران و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تمام آن‌ها نقش بر آب شد.
وی با اشاره به نفوذ انقلاب ایران در سایر کشور‌ها و تأثیرگذاری آن بر ملت‌های مسلمان بیان کرد: امروز دشمنی که قصد فتح دنیا را داشت در میان سیم‌های خاردار اطراف خود حبس شده است و این نتیجه اقدامات هوشیارانه مسلمانان جهان بوده است.

منبع:باشگاه خبرنگاران

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی