جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

معاون فرهنگی بسیج مستضعفین ضمن بازدید از نمایشگاه نوشت‌افزار اسلامی ایرانی، فعالیت در این زمینه را به فال نیک گرفت و گفت: می‌توانیم محصولات تولید شده را در میان کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در اردوهای راهیان نور عرضه کنیم.

 139305131305393073344703

به گزارش انارما، سردار آزادی، معاون فرهنگی بسیج مستضعفین، ضمن بازدید از نمایشگاه ایران‌نوشت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کیفیت برگزاری این نمایشگاه را مفید ارزیابی کرد و گفت: این نمایشگاه نشان‌دهنده روحیه ابتکار و خلاقیت و توجه به ارزش‌ها است. خوشبختانه در چند سال اخیر احساس علاقه و دین در این حوزه گسترش پیدا کرده است .

وی با اشاره به این که تولید و توزیع‌کنندگان از چند استان کشور در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند، افزود: فعالان استان‌های دیگر هم کارهای خوبی ارائه کرده بودند. اگر کار خوب و جذاب باشد و طرح‌هایی که بر روی جلدها است، بتواند با بچه‌ها ارتباط بگیرد، یقیناً استقبال از این بهتر هم خواهد شد.

معاون فرهنگی بسیج مستضعفین نفس تشکیل مجمع را کاری ارزنده  دانست و اعلام کرد: این‌گونه اجتماعات باعث هم‌افزایی است و نمایشگاه هم فرصتی برای معرفی محصولات این گروه‌ها است. بسیج یک دستگاه فرهنگی بزرگ است و شبکه وسیع کشوری دارد. اگر مجمع تولید و توزیع‌کنندگان نوشت‌افزار ایرانی اسلامی بتواند کارهای خود را قابل ارائه در فضای مجازی کند‌، ما نیز از طریق تبلیغ در رسانه‌‌ و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی از این آثار و فعالیت‌ها حمایت خواهیم کرد.

وی ضمن اعلام این مطلب که حتماً در اردوی راهیان نور از این محصولات استفاده خواهیم کرد، گفت: ما هدیه فرهنگی را به نمایشگاه فرهنگی تبدیل کرده‌ایم و می‌توان این محصولات را به تمام جوانان و نوجوانانی که از سراسر کشور در راهیان نور شرکت می‌کنند، عرضه کرد.

سردار آزادی در ادامه با اشاره به طرح‌های ارائه شده در نمایشگاه نوشت‌افزار سال جاری یادآور شد: امسال از شخصیت‌های کارتونی که بچه‌ها علاقه دارند، بیشتر استفاده شده بود که می‌تواند جای شخصیت‌های خارجی را بگیرد. ورود شرکت‌های بخش خصوصی و مؤسسات مردم‌نهاد به این عرصه را به فال نیک می‌گیریم.

منبع: تسنيم

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی