یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

جشن های زیر سایه خورشید در شهرستان انار برگزار می گردد در ایام میلاد سراسر نور ثامن الائمه (ع)، حضرت معصومه (س) و دهه کرامت، جشن بزرگ زیر سایه خورشید با حضور خادمان آستان مقدس رضوی به همت هیئت علمدار شهرستان انار و با همکاری مسئولین و نهادهای اجرایی و مردمی برگزار می گردد. علی […]

download (3)

جشن های زیر سایه خورشید در شهرستان انار برگزار می گردد

در ایام میلاد سراسر نور ثامن الائمه (ع)، حضرت معصومه (س) و دهه کرامت، جشن بزرگ زیر سایه خورشید با حضور خادمان آستان مقدس رضوی به همت هیئت علمدار شهرستان انار و با همکاری مسئولین و نهادهای اجرایی و مردمی برگزار می گردد.
علی یوسف زاده دبیر برگزاری جشن زیر سایه خورشید در شهرستان انار ضمن اعلام این خبر اظهار داشتند امید است این جشن که با حضور خادمان حرم مطهر رضوی برای اولین بار در شهرستان انار همراه با ویژه برنامه های معنوی مختلف جهت تعمیق جایگاه و سیره و سنت آقا علی بن موسی الرضا (ع) و با در نظر گرفتن فضای شور و شعور معنوی بستری را برای ارتقاء معرفت و بهره مندی حداکثری مخاطبان از آموزه های اهل یقین به ویژه آقا امام رضا (ع)، در داخل و خارج از کشور فراهم کند.
این جشن بزرگ که در روز جمعه ۱۴ شهریور در شهرستان انار برگزار می گردد با برنامه های مختلفی از جمله دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و عیادت از بیماران نیازمند همراه خواهد بود.
گفتنی است ویژه برنامه و جشن اصلی آن جمعه ۱۴ شهریور همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در صحن مطهر امامزاده محمد صالح (ع) برگزار خواهد شد که از عموم مردم متدین و شهید پرور دعوت می نمایم در این مراسم معنوی حضور پیدا کنند.
عضو شورای اسلامی شهر انار همچنین از آقایان حاج سید جواد جعفری مدیر عامل محترم بنیاد بین المللی امام رضا (ع)، امام جمعه معزز، فرماندار محترم، شهردار، شوراهای اسلامی شهر و شهرستان، هیئات مذهبی، آموزش و پرورش، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی، هیئت امناء امامزاده محمد صالح(ع) و همه کسانیکه در برگزاری این جشن همکاری داشته اند تشکر نمود.
ایشان بیان داشتند که بجاست شهرستانمان بالاخص در این ایام پربرکت نماد صحن کوچکی از بارگاه با عظمت ولی نعمت ایران زمین آقا علی بن موسی الرضا (ع) باشد.
انتظار می رود همشهریان مهمان نواز همچون گذشته با حضور گرم خود در این مراسم و کسبه عزیز با آذین بندی خیابانها به شهرمان جلوه ویژه ای از حضور این کاروان خوش بوی و عطر رضوی بدهند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی