پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024

به گزارش انارما، مردم خشمگین لبنان در بیشتر مناطق این کشور از شمال تا جنوب در اعتراض به ادامه جنایات تروریست های تکفیری داعش و جبهه النصره که تاکنون سر دو نظامی ربوده شده لبنانی را بریده اند، بیشتر راه های اصلی را با اتش زدن لاستیک خودروها مسدود کرده اند. مردم خشمگین در ضاحیه […]

417552_584

به گزارش انارما، مردم خشمگین لبنان در بیشتر مناطق این کشور از شمال تا جنوب در اعتراض به ادامه جنایات تروریست های تکفیری داعش و جبهه النصره که تاکنون سر دو نظامی ربوده شده لبنانی را بریده اند، بیشتر راه های اصلی را با اتش زدن لاستیک خودروها مسدود کرده اند.

مردم خشمگین در ضاحیه جنوبی بیروت و مناطق بقاع شمالی و میانی لبنان برای ابراز خشم خود از جنایات گروه های تروریستی تکفیری و اعلام همبستگی با ارتش لبنان، راه های اصلی را مسدود کرده اند.

مردم خشمگین بر آغاز اقدامات لازم برای توقف سریال بریدن سر نظامیان لبنانی که توسط گروه تروریستی تکفیری در منطه عرسال در شرق لبنان و نزدیک مرزهای سوریه ربوده و به گروگان گرفته شده اند، تاکید دارند.

در بیروت، جوانان خشمگین مسیر شویفات بسوی خلده و بزرگراه قدیمی فرودگاه بین المللی پایتخت لبنان را مسدود کرده وعلیه گروه های تروریستی تکفیری و در حمایت از ارتش لبنان شعار می دهند.

خبرگزاری ملی لبنان هم گزارش داده است که مردم جاده شهرک اللبوه به عرسال را مسدود کرده و سطح خیابان ها را ترک نمی کنند.

در شمال لبنان بویژه شهرعکار خیابان های اصلی در همبستگی با ارتش و برای اعتراض به جنایات گروه های تروریستی تکفیری داعش و جبهه النصره مسدود شده است.

گروه تروریستی تکفیری داعش تهدید کرده است که قصد دارد نظامیان ربوده شده شیعه را سر ببرد.

داعش تاکنون «علی السید» نظامی اهل تسنن و «عباس مدلج» از اهالی منطقه بقاع لبنان را سر بریده است.

ارتش لبنان اعلام کرده است که درصدد بررسی فیلم بریده شدن سر عباس مدلج توسط گروه تروریستی تکفیری داعش است.

منبع: تابناك

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی