جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

به گزارش انارما، سردار کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص تسلیح کرانه باختری گفت: همانطور که مردم غزه در جنگ 50 روزه موفق به پیروزی در مقابل صهیونیست‌ها شدند، مردم کرانه باختری هم روزی سرزمین خود را اداره خواهند کرد و بر رژیم اشغالگر قدس پیروز می شوند. […]

2573598_576

به گزارش انارما، سردار کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص تسلیح کرانه باختری گفت: همانطور که مردم غزه در جنگ 50 روزه موفق به پیروزی در مقابل صهیونیست‌ها شدند، مردم کرانه باختری هم روزی سرزمین خود را اداره خواهند کرد و بر رژیم اشغالگر قدس پیروز می شوند.

وی افزود : کرانه باختری در اصل بین مرز اردن و سرزمین‌های اشغالی قرار دارد است . در جنگ 6 روزه 1967 کرانه باختری در اصل از اردن جدا شد و در آنجا یک دولت خودگردان ایجاد شده که ریاست کنونی آن با محمود عباس است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به پتانسیل های بالای کرانه باختری برای مقابله با صهیونیسم تصریح کرد: کرانه باختری 10 تا 15 برابر غزه است و جمعیت آن هم از غزه بیشتر است و لذا با همه سختی‌ها می‌توانند پیروز شوند.

سردار کوثری در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص مکانیسم و ابعاد تسلیح کرانه باختری خاطر‌نشان کرد:فناوری ساخت قبلا منتقل شده و همانطور که حماس و جهاد اسلامی از این فناوری استفاده کردند و موفق شدند، کرانه باختری هم می‌تواند موفق شود  و دلیل توصیه رهبری مبنی بر تسلیح کرانه باختری هم به این دلیل است که مردم این منطقه آمادگی لازم را برای پیروزی مقابل صهیونیست‌ها دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی