جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

ارتش سوریه توانست دو منطقه را در حومه غربی حماه از گروههای تروریستی پس بگیرد ضمن آنکه پیشروی ارتش در محله جوبر در شرق دمشق نیز ادامه دارد. به گزارش شبکه تلویزیونی المنار ، دهها عضو جبهه النصره در عملیات بازپس گیری ارزه و بل حسین در حومه غربی حماه کشته یا زخمی شدند و […]

index
ارتش سوریه توانست دو منطقه را در حومه غربی حماه از گروههای تروریستی پس بگیرد ضمن آنکه پیشروی ارتش در محله جوبر در شرق دمشق نیز ادامه دارد.
به گزارش شبکه تلویزیونی المنار ، دهها عضو جبهه النصره در عملیات بازپس گیری ارزه و بل حسین در حومه غربی حماه کشته یا زخمی شدند و یگانهای ارتش بر منطقه ارزه و بلحسین به طور کامل کنترل پیدا کرده اند.
حسین ملاح گزارشگر المنار در گزارشی گفت : پرچم سوریه بر فراز منطقه ارزه برافراشته شده و این منطقه به کنترل کامل یگانهای نظامی ارتش سوریه در آمده است.
ارزه یکی از پایگاههای جبهه النصره در حومه غربی حماه بود. ارتش و نیروهای دفاع ملی پس از عملیات نظامی ویژه وارد ارزه شدند.
ملاح گفت یگانهای ارتش ابتدا آتشبار سنگین و سپس نیروها پیشروی کردند و درگیریهای سنگینی با نیروهای گروههای مسلح صورت گرفت و نتوانستند پایداری کنند و ترجیح دادند فرار کنند.
روستای بل حسین نیز از دست گروههای مسلح بازپس گرفته شد.
در روستای خطاب نیز درگیریهای شدیدی بین نیروهای سوری و گروههای مسلح رخ داد که طی آن ابو صالح فرمانده نظامی گروه موسوم به تجمع سربازان شام کشته شد.
در محله جوبر در شرق دمشق نیز ارتش سوریه به راهبرد محاصره تدریجی گروههای مسلح ادامه داد و نیروی هوایی نیز حملات خود را به پایگاههای افراد مسلح در غوطه و مشخصا در زبدین و عین ترمه و عدرا تشدید کرده است.
منبع:واحد مركزي خبر

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی