چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 1 May 2024

به گزارش انارما، ظاهر رستمی ظهر یکشنبه در دیدار با مدیر عامل و رؤسای شعب جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه، اظهار داشت: طبق ارزیابی های صورت گرفته هلال احمر کرمانشاه جزو برترین ها در بین استان های کشور است. وی افزود: این جمعیت در سال های اخیر افتخارات و رتبه های بسیاری را بدست آورده که […]

12143_680

به گزارش انارما، ظاهر رستمی ظهر یکشنبه در دیدار با مدیر عامل و رؤسای شعب جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه، اظهار داشت: طبق ارزیابی های صورت گرفته هلال احمر کرمانشاه جزو برترین ها در بین استان های کشور است.

وی افزود: این جمعیت در سال های اخیر افتخارات و رتبه های بسیاری را بدست آورده که از جمله آنها کسب رتبه برتر شهید رجایی برای دو سال متوالی است.

رستمی همچنین کرمانشاه را جزو استان های برتر در زمینه امور فرهنگی دانست و گفت: کارهای فرهنگی با موضوعاتی همچون وحدت، همدلی و برنامه ریزی به عنوان پایه های اصلی این امور موفق خواهد بود.

وی بر لزوم توجه بیش از پیش به مسائل فرهنگی در سطح جامعه تاکید کرد و افزود: انجام برنامه ریزی های صحیح بویژه برای جوانان در بخش فرهنگی از اهمیت خاصی برخوردار است.

معاون فرهنگی جمعیت هلال احمر کشور خاطر نشان کرد: باید راه های ورود به یک زندگی سالم را به جوانان نشان دهیم و آنها را با سبک زندگی اسلامی آشنا کنیم و نیز با تقویت روحیه ایثار و خودباوری در آنها به سمت ایجاد یک فضای سالم در جامعه گام برداریم.

رستمی آموزش را از راهکارهای کاهش فساد اخلاقی در اجتماع عنوان کرد و افزود: با استفاده از آموزش می توانیم آمار ازدواج را در جامعه افزایش داده و نیز شاهد کاهش آمار طلاق باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: کارهای فرهنگی باید در راس طرح تحول راهبردی در کشور قرار داشته باشد که برگزاری جلسات امر به معروف و نهی از منکر برای مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان از اهمیت زیادی برخوردار است.

منبع: مرصاد

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی