چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 1 May 2024

به گزارش انارما، در سالروز فرمان حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل نیروهای سه‌گانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اهدای «لوح سپاس» از تلاش‌ها و مجاهدت‌های فرماندهان سپاه در انجام موفق وظایف و کسب رضایت فرماندهی کل قوا، تقدیر کرد. این لوح سپاس به سرلشکر پاسدار «محمدعلی جعفری» فرمانده […]

40660_orig

به گزارش انارما، در سالروز فرمان حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل نیروهای سه‌گانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اهدای «لوح سپاس» از تلاش‌ها و مجاهدت‌های فرماندهان سپاه در انجام موفق وظایف و کسب رضایت فرماندهی کل قوا، تقدیر کرد.

این لوح سپاس به سرلشکر پاسدار «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه، سردار سرتیپ پاسدار «علی فدوی» فرمانده نیروی دریایی، سردار سرتیپ پاسدار «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضا و سردار سرتیپ پاسدار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه اهدا شده است.

در بخشی از این لوح تقدیر آمده است: به پاس خدمات ارزشمند و تلاش قابل تقدیری که در انجام وظایف به عمل آورده‌اید و لبخند رضایت را بر لبان مبارک مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای عزیز دریافت کرده‌اید، لوح تقدیر ستاد کل نیروهای مسلح به شما اعطا می‌شود و همچنین از نقش موثر همسر محترمشان قدردانی می‌شود.

در لوح سپاس ستاد کل نیروهای مسلح، موفقیت روزافزون فرماندهان در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در تابعیت نایب آن حضرت رهبر عزیزمان مسئلت شده است.

منبع: خبرگزاري دفاع مقدس

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی