یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

به گزارش انارما، به نقل از  پایگاه ۵۹۸،  اسفندماه سال ۸۷ بود که ۵ پیکر آسمانی از شهدای گمنام دفاع مقدس، میهمان دانشگاه امیرکبیر تهران شدند تا برای همیشه در آن دانشگاه آرام بگیرند، حضوری که هر چند در ابتدا با حاشیه‎هایی همراه شد، اما بتدریج جای خود را در دل دانشگاه باز کرد و […]

62743_726

به گزارش انارما، به نقل از  پایگاه ۵۹۸،  اسفندماه سال ۸۷ بود که ۵ پیکر آسمانی از شهدای گمنام دفاع مقدس، میهمان دانشگاه امیرکبیر تهران شدند تا برای همیشه در آن دانشگاه آرام بگیرند، حضوری که هر چند در ابتدا با حاشیه‎هایی همراه شد، اما بتدریج جای خود را در دل دانشگاه باز کرد و حالا محور وثقل معنوی دانشگاه امیر کبیر شده است.

حالا که ۵ سالی می‎شود از تدفین شهدا در دانشگاه گذشته و مزار این ۵ شهید در صحن اصلی دانشگاه دیگر برای خودش زیارتگاهی شده است، خبر آمده که یکی از شهدای گمنام  این دانشگاه شناسایی شده تا باز هم شهدای دانشگاه امیر کبیر به صحنه توجهات و خبرها بازگردند.

هفته گذشته  کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد، پیکر پاک و نورانی شهید  بزرگوار”رضا سلمانی کردآبادی” از طریق DNAشناسایی شده، متعلق به یکی از شهدای مدفون در صحن دانشگاه امیر کبیر تهران است.

شهید “رضا سلمانی کرد آبادی” فرزند محمد ، از استان اصفهان به جبهه‎های دفاع مقدس اعزام شده بود که در عملیات بیت المقدس در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و در سال ۸۷ همزمان با ایام ارتحال پیامبر اعظم (ص) و امام حسن مجتبی (ع)به عنوان شهید گمنام در دانشگاه امیر کبیر تهران تشییع وبه خاک سپرده شد.

اینکه چه پیامی در این نمایان شدن و رخ نمایاندن در ابتدای سال تحصیلی از سوی این شهید نهفته است جای خود دارد اما اخبار رسیده از دانشگاه امیرکبیر حکایت از شور و اشتیاق برای رساندن خانواده چشم براه این شهید به فرزندشان در قالب یک برنامه باشکوه و معنوی دارد. برنامه‎ای که شاید برخی رفتارهای زشت در هنگام تدفین این شهدا را جبران کند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی