یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

به گزارش انارما، سردار محمدرضا نقدی  در مورد عملکرد نیروهای مسلح و سخنان رئیس جمهور مبنی بر اینکه نیروهای مسلح ایران مقتدرترین نیروهای مسلح منطقه هستند، اظهار کرد: الحمدلله نیروی مسلح مقتدری داریم که بدون شک مقتدرترین نیروی مسلح منطقه به شمار می رود. وی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در ابعاد بین المللی یک […]

20140827111356ch-357692_170

به گزارش انارما، سردار محمدرضا نقدی  در مورد عملکرد نیروهای مسلح و سخنان رئیس جمهور مبنی بر اینکه نیروهای مسلح ایران مقتدرترین نیروهای مسلح منطقه هستند، اظهار کرد: الحمدلله نیروی مسلح مقتدری داریم که بدون شک مقتدرترین نیروی مسلح منطقه به شمار می رود.

وی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در ابعاد بین المللی یک نیروی بازدارنده محسوب می شود که در سایه این نیروی مسلح در عرصه پیشرفت فنی، علمی و اقتصادی هیچ مشکلی وجود ندارد.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: در سایه نیروهای مقتدر مسلح‌مان است که امروز در حالی که در منطقه آتش باران است، جمهوری اسلامی ایران در امنیت کامل به سر می برد.

منبع: بوتيا نيوز

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی