پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024

به گزارش انارما، حجت‌الاسلام حسن منتظری ضمن بیان این خبر گفت: مراسم شبی با شهداء و قرآن، با حضور مسئولین شهرستانی و آقای کافی زاده مسئول دارالقرآن الکریم و به همت مؤسسه قرآنی فاطمه الرسول(ص) امین شهر برگزار شد. رئیس اداره تبلیغات اسلامی انار گفت: این مراسم که با تلاوت قرآن و خاطره گویی رزمندگان […]

CIMG4898

به گزارش انارما، حجت‌الاسلام حسن منتظری ضمن بیان این خبر گفت: مراسم شبی با شهداء و قرآن، با حضور مسئولین شهرستانی و آقای کافی زاده مسئول دارالقرآن الکریم و به همت مؤسسه قرآنی فاطمه الرسول(ص) امین شهر برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی انار گفت: این مراسم که با تلاوت قرآن و خاطره گویی رزمندگان دفاع مقدس همراه بود؛این مهم را به اذهان تداعی کرد که قرآن، شهداء و ائمه معصومین(ع) را باید در تمام مراحل زندگی سرلوحه امور قرار دهیم.

در این مراسم آقای کافی زاده نیز به بیان مطالبی پیرامون دفاع مقدس و قرآن پرداخت و گفت: شهرستان انار پیشرو در فعالیت های قرآنی است که باید حق این همه فعالیت قرآنی را بجا آورد.

مسئول دارالقرآن الکریم استان به مسئولین شهرستان انار پیشنهاد داد با توجه به فعالیت های گسترده قرآنی امین شهر و انار جهت نامگذاری امین شهر به‌عنوان دهکده قرآنی استان کرمان اقدام نمایند.

گفتنی است شهرستان انار هم اکنون قریب به شصت نفر حافظ کل قرآن دارد که نسبت به جمعیت آن در کشور کم نظیر و یا بی نظیر است.

در پایان مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حجت‌الاسلام مرتضوی مسئول مؤسسه فاطمه الرسول(ص)، به اساتید و ممتازان قرآنی این مرکز هدایایی از جانب مسئول مؤسسه تقدیم شد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی