یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024

به گزارش انارما، در آیین تودیع محمود کیان آرا رئیس اسبق دادگستری شهرستان انار ، وی در ابتدای صحبت هایش با اشاره به مقوله امنیت در جامعه گفت:برقراری امنیت زیر بنای توسعه در همه زمینه هاست و بنده در مدت 4سال و هفت ماهی که در شهر انار خدمت کردم با همکاری دوستانم تلاشم این […]

IMG_4766

به گزارش انارما، در آیین تودیع محمود کیان آرا رئیس اسبق دادگستری شهرستان انار ، وی در ابتدای صحبت هایش با اشاره به مقوله امنیت در جامعه گفت:برقراری امنیت زیر بنای توسعه در همه زمینه هاست و بنده در مدت 4سال و هفت ماهی که در شهر انار خدمت کردم با همکاری دوستانم تلاشم این بوده که نهایت امنیت را برای همشهریانم فراهم کنم و به یاری خداوند در این شاخصه کاملا موفق بودیم چرا که شهرستان انار از نظر امنیت جزو امن ترین شهرستان های استان و حتی کشور است که سعی مجموعه ما بر این بود که مجری قانون باشیم و الحمدالله به موفیقت های بزرگی نیز دست یافتیم.

وی افزود:هدف اصلی ما خدمت به مردم بود و همیشه در راه تحقق این امر سعی کردم در اطاقم بر روی مردم باز باشد .ما در شهرستان انار سعی کردیم بهترین برخورد را با مردم داشته باشیم و صادقانه خدمت کنیم.

کیان آرا در خصوص عملکرد و آمار خود در این مدت گفت:طبق آخرین آماری که در تیرماه سال جاری بدست آمده ، شهرستان انار در بین 28حوزه قضایی در استان کرمان جزو 4حوزه برتر بوده  که در اکثر اوقان به لطف خداوند در رتبه های برتر امنیتی و قضایی حضور داشتیم.

وی تصریح کرد:تنها دادگاهی که جرایم مربوط به موادمخدر را رسیدگی میکرد دادگاه انار بوده است و این خدمت را تنها برای راحتی همشهریان انجام داده ایم.

رئیس اسبق دادگستری انار در ادامه با گلایه از مسئولین شورای حل اختلاف استان کرمان گفت:بنده توقع داشتم در طول این چند سال که سمت ریاست دادگستری انار را بر عهده داشتم مسئولین استانی توجه بیشتری به شورای حل اختلاف انار میکردند و حتی الامکان سالی یکبار از شورای حل اختلاف انار بازدید میکردند اما متاسفانه در طول این 4سال و 7ماهی که من بودم حتی یکبارم رئیس کل شورای حل اختلاف استان کرمان برای بازدید  در شهرستان انار حضور نیافت.

کیان آرا در پایان به بحث ساخت ندامتگاه اختصاصی برای شهرستان انار اشاره کرد و گفت:در این زمینه در طول این چند سال پیگری های ویژه ای داشتیم و به لطف خداوند بودجه ی خوبی نیز توانستیم جذب کنیم و امیدوارم با درایت مسئولین جدید در آینده ای نزدیک شاهد احداث ندامتگاه شهرستان انار باشیم.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی