جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

رحماندوست سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان انار در مصاحبه با انارما در خصوص طرح های کمیته امداد برای یاری رساندن به نیازمندان گفت:در طرح اکرام ایتام هر خیر یک یتیم نیازمند را به طور کامل تحت حمایت خود قرار میدهد و ماهیانه مبلغی را به وی برای امورات زندگی میپردازد. وی در خصوص طرح […]

IMG_2441 - Copy

رحماندوست سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان انار در مصاحبه با انارما در خصوص طرح های کمیته امداد برای یاری رساندن به نیازمندان گفت:در طرح اکرام ایتام هر خیر یک یتیم نیازمند را به طور کامل تحت حمایت خود قرار میدهد و ماهیانه مبلغی را به وی برای امورات زندگی میپردازد.

وی در خصوص طرح محسنین گفت:در این طرح که امیدواریم خیرین استقبال بفرمایند خانواده های غیر یتیمی که مستمند هستند و بعضا سرپرست خانواده مبتلا به بیماری صعب العلاج هست را تحت حمایت مالی خود قرار میدهد.

رحماندوست تصریح کرد:در طرح کوثر که خیرین با همکاری کمیته امداد جهیزیه ی زوج های مستمند و مستحق را تامین مینمایند که همانگونه که مستحظر هستید در روز عید سعید غدیر نیز 15جهیزیه به زوج های نیازمند اهدا شد.

سرپرست کمیته امداد در  پایان در خصوص سایر طره های کمک رسانی به نیازمندان گفت:در طرح شفا خیر یک مریض که دارای بیماری صعب العلاج هست را تحت حمایت مالی خود قرار میدهد و در طرح رضوان که انشاا… با یاری خیرین در شهرستان انار نهادینه میشود و خیرین حمایت میکنند ساخت منزل مسکونی برای نیازمندان است.

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی