دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 6 May 2024

رهبر انقلاب در دیدار به مناسبت عید غدیر: آن کسانی که می‌خواهند اسلام را به زندگی خصوصی منحصر کنند و نگاه سکولار داشته باشند، جوابشان مسئله‌ی غدیر است/ نصب امیرالمؤمنین فقط جنبه‌ی معنوی نداشت بلکه مسئله‌ی مدیریت جامعه بود. رهبر انقلاب: منطق و حجت شیعه در مسئله‌ی غدیر بسیار قوی و قاطع و قابل ارائه […]

رهبری

رهبر انقلاب در دیدار به مناسبت عید غدیر: آن کسانی که می‌خواهند اسلام را به زندگی خصوصی منحصر کنند و نگاه سکولار داشته باشند، جوابشان مسئله‌ی غدیر است/ نصب امیرالمؤمنین فقط جنبه‌ی معنوی نداشت بلکه مسئله‌ی مدیریت جامعه بود.

رهبر انقلاب: منطق و حجت شیعه در مسئله‌ی غدیر بسیار قوی و قاطع و قابل ارائه در مجالس علمی است/ لکن این مسئله نباید در زندگی عمومی مسلمانان و در همگامی و برادری آن‌ها با یکدیگر اثر بگذارد.

رهبر انقلاب: شیعه و سنی نباید با توهین به مقدسات یکدیگر به دشمن کمک کنند/ اگر کسی در این زمینه آتش‌افروزی کند یقینا به آمریکا و انگلیس خبیث و صهیونیسم که پدیدآورندگان داعش و القاعده‌اند کمک می‌کند.

رهبر انقلاب: این سیاست استعمار و مخصوصا انگلیس خبیث است/ این‌ها داعش و القاعده را برای مقابله با جمهوری اسلامی و بیداری اسلامی درست کردند/ البته امروز دامن خودشان را گرفته است.

 

رهبر معظم انقلاب اسلامی: تلاش امروز آمریکا و هم‌پیمانانش برای مقابله با داعش که واقعیت هم ندارد، بیش از آنکه تلاش برای از بین بردن نطفه‌ی آن باشد برای جهت دادن و تقویت اختلاف‌افکنی‌ها بین مسلمانان است.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی