پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024

صبح کویر: به مناسبت عید سعید غدیر خم، مراسم خطبه‌خوانی غدیر خم امروز در بلند‌ترین تپه‌های شنی دنیا در ریگان برگزار شد و با استقبال خوب مردم شهرستان همراه بود. بیش از ۲۵ هزار نفر از مردم شهرستان‌های شرقی استان کرمان از این نمایش بزرگ دیدن کردند. ساکنان روستاهای اطراف ریگان با پای پیاده و […]

غدیر

صبح کویر: به مناسبت عید سعید غدیر خم، مراسم خطبه‌خوانی غدیر خم امروز در بلند‌ترین تپه‌های شنی دنیا در ریگان برگزار شد و با استقبال خوب مردم شهرستان همراه بود. بیش از ۲۵ هزار نفر از مردم شهرستان‌های شرقی استان کرمان از این نمایش بزرگ دیدن کردند.

ساکنان روستاهای اطراف ریگان با پای پیاده و وسیله‌های نقلیه خود را به این مراسم رساندند و در این مراسم شرکت کردند.

مردم شهرستان ریگان با عشق به مولای متقیان علی (ع) خود را به این مراسم رساندند و هنرمندان شهرستان هنرنمایی خود را به نحو احسن انجام دادند‌.

احمد بدرآبادی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ریگان در گفت‌وگو با خبرنگارما اظهار داشت: مراسم خطبه‌خوانی غدیر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان شهرستان و دیگر ارگان‌ها برگزار شده‌ است.

وی افزود: بیش از ۴۰۰ نفر از عوامل در اجرای این برنامه مشارکت داشتند و برنامه‌ای جذاب و به یاد ماندنی در ذهن‌ها ماندگار شد و با استقبال خوب مردم همراه بود‌.

فرمانده سپاه شهرستان ریگان متذکر شد: این برنامه برای نخستین بار در شهرستان در بلند‌ترین تپه‌های شنی دنیا در ریگان بر‌گزار شد.

بازسازی غدیر۳

 

بازسازی غدیر بازسازی غدیر۶ بازسازی غدیر۵ بازسازی غدیر۷۴ بازسازی غدیر۷

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی