دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

به گزارش انارما، علی میرزایی فردی است که روز چهارشنبه 23مهرماه در حاشیه حضور آذین در شهرستان انار در محل فرمانداری انار حضور یافت و در معیت رئیس شبکه بهداشت و درمان  و فرماندار  از کلینیک ولیعصر(عج) انار که به اسم بیمارستان شناخته میشود به شدت انتقاد کرد. وی گفت: روز یکم شهریورماه سال جاری […]

IMG_5262 - Copy

به گزارش انارما، علی میرزایی فردی است که روز چهارشنبه 23مهرماه در حاشیه حضور آذین در شهرستان انار در محل فرمانداری انار حضور یافت و در معیت رئیس شبکه بهداشت و درمان  و فرماندار  از کلینیک ولیعصر(عج) انار که به اسم بیمارستان شناخته میشود به شدت انتقاد کرد.

وی گفت: روز یکم شهریورماه سال جاری بر اثر  حاد بودن زخم دستم که بخاطر تماس با شیشه های شکسته شده بوجود آمده بود ،برای پانسمان در محل کلینیک انار حضور یافتم و در حالیکه خون زیادی از دستم می آمد پرستار مرا راهنمایی کرد تا به دکتر کشیک مراجعه کنم و من بعد از اینکه سراسیمه و از شدت درد به دکتر کشیک مراجعه کردم ، دکتر با خونسردی کاملی بعد از یک معاینه سطحی و سرپایی  به من گفت دستت مشکل خاصی ندارد و اصلا جای نگرانی نیست و تنها با یک پانسمان حل میشود و من بعد از آن دستم را طبق نظر پزشک پانسمان کردم.

بعد از گذشت یک ماه تقریبا هرروز دست من درد عجیبی داشت به گونه ای که مرا از ادامه کار وا میداشت و هربار که به کلینیک انار مراجعه میکردم میگفتند این اثرات پانسمان هست و به مرور زمان خوب میشود اما بعد از گذشت زمان از شدت درد به بیمارستان های یزد مراجعه کردم و آنجا بعد از عکس گرفتن از تاندون ها و استخوان های دستم پزشکان اعلام کردند که تکه هایی از شیشه هنوز در دست من وجود دارد که بدلیل خطرناک بودن هرچه سریعتر باید جراحی شود  و بعد از آن بلافاصله دست من مورد عمل جراحی  با هزینه بسیار سنگین قرار گرفت و هم اکنون که بنده یک کارگر هستم دوماه است که بیکار شده ام.

حال سوال من از آقای آذین و دیگر مسئولین مربوط اینست که پزشکی که مریض را ویزیت میکند آیا باید به این اندازه سهل انگارانه باشد و به راحتی مرا رد کند؟مگر او حقوق زیاد نمیگیرد پس چرا حواسش به کارش نیست؟

انارما: علی میرزایی نام پزشکی که آن روز  شیفت بوده را اعلام کرد و گفت که هنگام مراجعه به وی،  پزشک در حال استعمال سیگار بوده که انارما از ذکر نام پزشک خودداری میکند.

پاسخ دکتر برجی به این شکایت:

دکتر برجی که در این جلسه حضور داشت ابتدا ضمن اظهار بی اطلاعی از این موضوع گفت:به طور کامل حق با آقای میرزایی است و البته که باید بگویم ما بدلیل کمبود پزشک در سطح شهرستان مجبوریم از پزشکانی تازه کار نیز برای ویزیت بیمار در کلینیک انار استفاده کنیم.

IMG_5262 - Copy

IMG_5261

IMG_5260

دیدگاه کاربران

علي جمعه 17 اکتبر 2014 - 9:53 ق.ظ

پزشكاني كه به انار مي ايند بعضي هاشون بار علمي پاييني دارند . تقريبا دو هفته پيش من براي معالجه فرزندم به بيمارستان مراجعه كردم كه كشيك دكتر عابدين زاده بود . ايشان با دمپايي و خيلي اشفته داخل مطب بودند وقتي كه مشكل پسرم را به ايشان گفتم و از وي درخواست كردم كه حلق و گوش فرزندم را معاينه كنند تا ببينند عفونت دارد يا نه . ايشان با حالتي افسرده گفتند لزومي ندارد و فقط يك امپول دگزا براي فرزندم نوشتند . اواخر شب چون ديدم فرزندم تب كرده خودم به داروخانه مراجعه كردم و يك شربت سفكسيم و شربت بروفن گرفتم و به فرزندم دادم كه خوشبختانه حالشان خوب شد . در اخر از مسئولين تقاضا دارم كه از ورود چنين پزشكان بي سوادي به بيمارستان انار جلوگيري كنند تا شاهد خبر هاي ناگواري نباشيم.

کدخدا جمعه 17 اکتبر 2014 - 10:30 ب.ظ

وای به حال ما و دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان که یک فرد عادی بهتر از دکتر ، مریضی را تشخیص داده

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی