یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024

به گزارش ایرنا، ‘علیرضا رزم حسینی’ عصر پنجشنبه در شورای آب استان کرمان، شرایط آب را در استان کرمان بحرانی دانست و بر لزوم مدیریت مصرف آب تاکید کرد. وی شورای حفاظت از آب این استان را طرحی نو در کشور دانست و گفت: طرح پلیس آب در استان کرمان مطرح و پایه گذاری شده […]

به گزارش ایرنا، ‘علیرضا رزم حسینی’ عصر پنجشنبه در شورای آب استان کرمان، شرایط آب را در استان کرمان بحرانی دانست و بر لزوم مدیریت مصرف آب تاکید کرد.

وی شورای حفاظت از آب این استان را طرحی نو در کشور دانست و گفت: طرح پلیس آب در استان کرمان مطرح و پایه گذاری شده و جزء ابتکارات استان است.

وی از اجرای طرح پلیس آب به عنوان کاری جهادی نام برد و افزود: این طرح با همکاری کشاورزان و سایر عناصر فعال نظام مانند ائمه جمعه اجرا می شود.

استاندار کرمان همچنین با اشاره به افتتاح فاز اول تصفیه خانه سد مخزنی بافت با حضور قائم مقام وزیر نیرو، تصریح کرد: این طرح در نخستین سفر وزیر نیرو به استان کرمان و شهرستان بافت تصمیم گیری شد.

وی گفت: با بهره برداری از این طرح 100 هزار نفر از مردم سه شهر بافت، بزنجان و رابر از آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی