یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024

چندی پیش نشریه ای با تصویر محمد خاتمی یکی از عاملان فتنه ی ۸۸ و با سخنان وی در رابطه با آموزش پرورش به صورت گستره در مدارس استان کرمان ، توزیع شده بود. شنیده ها حاکیست ، پس از انتشار این خبر (توزیع نشریه با عنوان آموزش و پرورش در نگاه خاتمی در ادارات […]

نشریه خاتمی

چندی پیش نشریه ای با تصویر محمد خاتمی یکی از عاملان فتنه ی ۸۸ و با سخنان وی در رابطه با آموزش پرورش به صورت گستره در مدارس استان کرمان ، توزیع شده بود.

شنیده ها حاکیست ، پس از انتشار این خبر (توزیع نشریه با عنوان آموزش و پرورش در نگاه خاتمی در ادارات و مدارس کرمان) توسط پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی بوتیا ، ابراهیم جهانگیری مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان ؛ دستور جمع آوری این نشریه را از مدارس استان کرمان صادر کرده و این نشریه جمع آوری شده است.

شایان ذکر است ، ابراهیم جهانگیری مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در دولت تدبیر و امید ؛ برادر معاون اول رییس جمهور اسحاق جهانگیری است.

*بوتیا

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی