پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024

دیدار دو تیم گل‌گهر سیرجان و سپاهان اصفهان در چارچوب مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور در حالی از ساعت ۱۴ امروز (شنبه) در کرمان آغاز شد که دو تیم در وقت‌های معمول بازی به تساوی رضایت دادند. این بازی پس از تساوی بدون گل در وقت معمول، به وقت اضافه کشیده […]

فوتبال استان

دیدار دو تیم گل‌گهر سیرجان و سپاهان اصفهان در چارچوب مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور در حالی از ساعت ۱۴ امروز (شنبه) در کرمان آغاز شد که دو تیم در وقت‌های معمول بازی به تساوی رضایت دادند.

این بازی پس از تساوی بدون گل در وقت معمول، به وقت اضافه کشیده شد که در این زمان تیم دسته یکی گل‌گهر توانست با تک گل مختار جمعه‌زاده (۱۰۵ – پنالتی) حریف لیگ برتری‌اش را شکست دهد و به مرحله یک‌هشتم نهایی راه پیدا کند.

در این دیدار حسین رسولی از تیم گل‌گهر در دقیقه ۱۱۰ با دریافت کارت زرد دوم از داور مسابقه اخراج شد تا سیرجانی‌ها تا پایان بازی ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهند.

گل‌گهر با پیروزی در این بازی در مرحله بعدی حریف تیم نفت مسجدسلیمان شد.

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی