دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

  به گزارش انارما،بامداد روز شنبه یک سرقت در گلشن انار رخ داد. یک منبع آگاه که نخواست نامش منتشر شود در خصوص جزئیات این سرقت به انارما گفت:حوالی ساعت ۲:۳۰بامداد روز شنبه ۲۶مهرماه تعداد ۵نفر  که چهره ی خود را پوشانده بودند  به قصد سرقت وارد منزل یکی از ساکنین گلشن میشوند و بعداز […]

 

سرقت در گلشن انار

به گزارش انارما،بامداد روز شنبه یک سرقت در گلشن انار رخ داد.

یک منبع آگاه که نخواست نامش منتشر شود در خصوص جزئیات این سرقت به انارما گفت:حوالی ساعت ۲:۳۰بامداد روز شنبه ۲۶مهرماه تعداد ۵نفر  که چهره ی خود را پوشانده بودند  به قصد سرقت وارد منزل یکی از ساکنین گلشن میشوند و بعداز بستن دست و پای صاحب خانه و زندانی کردن اعضای خانواده که دونفر بودند در یکی از اطاق ها،  با دودستگاه ماشین صاحب خانه که هایلوکس و دیگری نیسان بوده  حدود ۸۰گونی سه خط پسته را از خانه سرقت میکنند و بلافاصله متواری میشوند صاحب خانه بعد از ساعاتی به هرشکلی که هست دست و پای خود را باز میکند و همسایه را از این ماجرا باخبر میکند.

گفته شده یک کارگر افغانی هم در خانه که به شکل  شرکت پسته بوده  نگهبان بوده که سارقان در ابتدای ورود به شرکت دست و پای این کارگر را میبندند و او را زندانی میکنند.

لازم بذکر است که جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان در  حاشیه شورای هیئات مذهبی  از کشف خودرو های سرقتی که سارقان با آن پسته را حمل میکردند خبر دادند.

تحقیقات پلیس در  مورد این پرونده همچنان ادامه دارد.

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی