شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

دوره توجیهی ۴۷ نانوای شهرستان انار باحضور  فرماندار انار، مسئولین ادارات فنی و حرفه ای،صنعت معدن ، اداره غله و مجمع امور صنفی برگزار گردید.این دوره ۳ روزه به دستور فرماندار و جهت ارتقاء سطح علمی و دانش عمومی نانوایان و ارتقاء کیفیت نان در شهرستان انار برگزار گردید. مهندس خادمی در جمع نانوایان شهرستان […]

دوره توجیهی ۴۷ نانوای شهرستان انار باحضور  فرماندار انار، مسئولین ادارات فنی و حرفه ای،صنعت معدن ، اداره غله و مجمع امور صنفی برگزار گردید.این دوره ۳ روزه به دستور فرماندار و جهت ارتقاء سطح علمی و دانش عمومی نانوایان و ارتقاء کیفیت نان در شهرستان انار برگزار گردید.

مهندس خادمی در جمع نانوایان شهرستان که در حال طی دوره آموزشی می باشند با تاکید بر اینکه نان باید دارای کیفیت باشد افزود برای بنده بسیار مهم است که نان ضمن کیفیت و ماندگاری از مرغوبیت لازم هم برخوردار باشد که این فقط زمانی مطلوب و شایسته است که مردم نجیب شهرستان انار از نان اظهار رضایتمندی نمایند.

وی با اشاره به اینکه این دوره جهت ارتقاء سطح دانش نانواها برگزار شد گفت: ارتقاء معلومات متصدیان نانوائیها کمک بسیار بزرگی برای پخت نان خواهد داشت .وی به بحث فرهنگ سازی در این زمینه اشاره کرد و گفت: بایستی فرهنگ استفاده صحیح ، پخت ،توزیع و مصرف نان نهادیه گردد.

لازم به توضیح است که این دوره آموزشی توجیهی باتوجه به مصوبات شورای آرد و نان به سفارش  فرماندار انار و به مدت ۳ روز در محل کلاسهای آموزشی اداره فنی و حرفه ای شهرستان انار برگزار میشود.

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی