پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024

صبح کویر: بلند‌ترین تپه‌های شنی دنیا در ریگان امروز شاهد مهیج‌ترین ورزش کشور بود به طوری که اتومبیل‌سواران امروز ارتفاع ۸۵ متری تپه‌های شنی را درنوردیدند‌. این مسابقه مهیج و دیدنی که از صبح امروز آغاز شد تا ساعت ۱۷ ادامه داشت و اتومبیلرانان در سه کلاس به رقابت با یکدیگر پرداختند‌. زیبایی و منحصر […]

صبح کویر: بلند‌ترین تپه‌های شنی دنیا در ریگان امروز شاهد مهیج‌ترین ورزش کشور بود به طوری که اتومبیل‌سواران امروز ارتفاع ۸۵ متری تپه‌های شنی را درنوردیدند‌.

این مسابقه مهیج و دیدنی که از صبح امروز آغاز شد تا ساعت ۱۷ ادامه داشت و اتومبیلرانان در سه کلاس به رقابت با یکدیگر پرداختند‌.
IMG_6044

زیبایی و منحصر به فرد بودن این تپه‌های شنی سبب شد که از استان‌های جنوب شرق کشور برای دیدن این مسابقه مهیج به شهرستان ریگان سفر کنند و از نزدیک بیننده این مسابقه باشند.
IMG_6101
همچنین امروز موتورسواران جنوب شرق کشور با دیدن این منظره زیبا مسابقه‌ای مهیج به اجرا گذاشتند.
SAM_0121
سرپرست فرمانداری ریگان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو باخبرنگار صبح کویراز برگزاری مسابقه بزرگ اتومبیلرانی به صورت بین‌المللی در این شهرستان خبر داد و افزود: به دلیل استقبال شرکت کنندگان و مهیج بودن این مسابقه این بازی به صورت بین‌المللی در شهرستان ریگان اجرا می‌شود‌.
IMG_5863IMG_6511
منصور حسین‌پور گفت: مسابقه‌ امروز با حضور ۹ استان کشور و ۵۳ شرکت کننده در ریگان برگزار شد که بهترین مسابقه در جنوب شرق کشور بود‌.

وی عنوان کرد: شهرستان ریگان زمینه برگزاری مسابقات کشوری و بین‌المللی را در بلندترین تپه‌های شنی دارد و سرمایه‌گذاران می‌توانند در این زمینه سرمایه‌گذاری داشته باشند.
IMG_6534
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ریگان به خبرنگار صبح کویرگفت: این ورزش مهیج و دیدنی با همکاری هیئت اتومبیلرانی استان کرمان و شهرستان بم در بلندترین تپه‌های شنی دنیا در ریگان به خوبی انجام شد‌.
IMG_5909
محمدجواد قربانی تصریح کرد: دو سال قبل نیز مسابقه بزرگ اتومبیلرانی با حضور استان‌های جنوب شرق کشور در ریگان برگزار شد.
IMG_6592
وی اظهار کرد: جذابیت منطقه و بکر بودن این تپه‌های شنی بر جذابیت مسابقه افزود به طوری که مسابقه تا ساعت ۱۷ ادامه یافت‌.

قربانی افزود: شرکت کننده‌های این مسابقه خواستار برگزاری مسابقات بین‌المللی اتومبیلرانی در این تپه‌های شنی هستند.

به گزارش صبح کویر، در پایان مسابقه در کلاس شش سیلندر کاربراتور ادیم اسماعیل‌کیا از سیستان و بلوچستان اول، یوحنا احمدی‌زاده از کرمان دوم ، فرشید دریجانی از کرمان سوم شدند.

در کلاس چهار سیلندر کاربراتور یوحنا احمدی‌زاده از کرمان اول، شادروان کرمانی از کرمان دوم و مهدی یزدانی از یزد سوم شدند.

در کلاس انژکتور پرویز شه‌بخش از استان سیستان و بلوچستان، علی حیدریان از اصفهان و حسین کوهکن از سیستان و بلوچستان رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در کلاس شش سیلندر سید‌مجتبی حسینی‌پناه از استان فارس، جواد کمالی از کرمان و وحید کریمی از کرمان و در کلاس آزاد مجید سرسنگی از استان یزد، حسن بلوچیان از کرمان حائز رتبه‌های برتر شدند.

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی