شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024

به گزارش انارما،حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان انار در خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهرستان انار با اشاره به ادامه مذاکرات در عمان گفت:نکته ای که برهمگان واضح است اینست که دشمنان بدنبال مذاکره و حل مشکلات نیستند و آمریکا و همپیمانانش به جز خفت ملت ایران به دنبال چیز دیگری نیستند. ابراهیمی […]

تقدیر امام جمعه شهرستان از نیروی انتظامی

به گزارش انارما،حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان انار در خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهرستان انار با اشاره به ادامه مذاکرات در عمان گفت:نکته ای که برهمگان واضح است اینست که دشمنان بدنبال مذاکره و حل مشکلات نیستند و آمریکا و همپیمانانش به جز خفت ملت ایران به دنبال چیز دیگری نیستند.

ابراهیمی در ادامه با اشاره به نامه نگاری های اخیر اوباما به رهبر  معظم انقلاب تصریح کرد:این کار یکی از ترفند های دشمن است چرا که تا قبل از این دشمن به گونه ای در تبلیغات رسانه ای خود وانمود کرده بود که در ایران تنها مخالف مذاکرات هسته ای رهبری است اما هنگامیکه رهبر معظم انقلاب اجازه مذاکرات را دادند و با اینکار نقاب از چهره کریه آمریکا برداشتند هویت این ترفندهای دشمن بیش از این برای ملت ایران روشن شد.

در ادامه به دنبال کشف و دستگیری اعضای باند سرقت پسته در روستای گلشن انار توسط کارکنان نیروی انتظامی شهرستان ، حجت الاسلام ابراهیمی ضمن تبریک این موفقیت به پلیس و مردم خاطر نشان کرد: زحمات شبانه روزی و پیگیری های مجدانه فرمانده انتظامی شهرستان و همکاران ایشان را از نزدیک شاهد بوده ام واینک در کمترین زمان ممکن سارقین مربوطه شناسایی وطی یک عملیات پیچیده وموفقیت آمیز در کرمان دستگیر شده اند که جا دارد از این عزیزان صمیمانه تقدیر و سپاس گزاری نمایم .
وی در پایان افزود:طی صحبتی که با مالباخته آقای جدیدی  داشته ام وی تمامی عواید پسته های مسروقه را صرف مخارج امامزاده محمد صالح (ع) انار نموده است که از ایشان نیز تقدیر نمایم.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی