جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

به گزارش انارما، جهاد کشاورزی شهرستان انار طی اطلاعیه ای که به انارما ارسال کرده از کشاورزانی که تمایل به خرید کود سوپرفسفات تریپل دارند خواسته تا برای تخصیص نیافتن سهمیه شهرستان انار به شهرستان های دیگر هرچه سریعتر  اقدام کنند. متن این اطلاعیه به شرح ذیل می باشد: بدینوسیله به اطلاع عموم کشاورزان محترم میرساند […]

خرید کود سوپرفسفات تریپل

به گزارش انارما، جهاد کشاورزی شهرستان انار طی اطلاعیه ای که به انارما ارسال کرده از کشاورزانی که تمایل به خرید کود سوپرفسفات تریپل دارند خواسته تا برای تخصیص نیافتن سهمیه شهرستان انار به شهرستان های دیگر هرچه سریعتر  اقدام کنند.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل می باشد:

بدینوسیله به اطلاع عموم کشاورزان محترم میرساند در حال حاضر مقادیر بسیار زیادی کود سوپرفسفات تریپل وارد استان کرمان گردیده است اما شرکت های تعاونی تولید و تعاونی روستایی قدرت مالی مناسب جهت خریداری کود را ندارند لذا از افرادی که متقاضی کود سوپرفسفات می باشند تقاضا میگردد مقدار نیاز کودی خود را به شرکت های تعاونی تولید و یا تعاونی روستایی محل خود اعلام نموده و مبلغ مورد نظر را به حساب شرکت ها واریز نمایند تا در اسرع وقت کود خریداری و به ایشان تحویل گردد.

لازم بذکر است که در صورتیکه کود مذکور توسط شهرستان انار جذب نشودسهمیه شهرستان انار به سایر شهرستان های استان تعلق خواهد گرفت.

روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان انار

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی