یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

به گزارش انارما،دوره کلاس های مداحی در شهرستان انار برای علاقمندان به مداحی اهلبیت (ع) برگزار شد. حجت‌الاسلام حسن منتظری در حاشیه این کلاس ها،  توکل به خداوند متعال،توسل به ائمه معصومین و احترام به ساحت مقدس اهل بیت (ع) را شرط موفقیت مرثیه سرایان و مداحان اهل بیت(ع) دانست و افزود:علاقه،تمرین،صداقت و اخلاص در […]

حجت الاسلام متظری

به گزارش انارما،دوره کلاس های مداحی در شهرستان انار برای علاقمندان به مداحی اهلبیت (ع) برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن منتظری در حاشیه این کلاس ها،  توکل به خداوند متعال،توسل به ائمه معصومین و احترام به ساحت مقدس اهل بیت (ع) را شرط موفقیت مرثیه سرایان و مداحان اهل بیت(ع) دانست و افزود:علاقه،تمرین،صداقت و اخلاص در مداحی بسیار مهم است و سوز و اشک مداح در بیان مصائب اهل بیت(ع)تأثیر شگرفی بر مخاطبان خواهد داشت.
وی تحریف وقایع تاریخی از جمله زندگی ائمه معصومین و نحوه شهادت آن ها را آسیب بسیار جدی دانست و گفت:مرثیه سرایان و مداحان باید از کتاب ها ومنابع معتبر و صحیح استفاده نمایند و به صرف اینکه فلان مداح یا سخنران چنین گفته است اکتفاء نشود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی انار رعایت حال مخاطبان را ضروری شمرد و گفت:طولانی شدن مداحی و گذر به مسائل مختلف موجب ملال و خستگی و دل زدگی مخاطبان خواهد شد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی