شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024

به گزارش انارما،همانگونه  که در مقاله ای قبلا به این موضوع اشاره شد،  وضعیت آب های زیرزمینی در منطقه انار بحرانی است   و افت شدید میزان آب بدلیل حفر بی رویه چاه موتورهای کشاورزی در منطقه که از طریفی موجب بالا رفتن EC آب در منطقه انار نیز شده است T خبر از یک […]

چاه موتور های کشاورزی حوضه انار خاموش شد

به گزارش انارما،همانگونه  که در مقاله ای قبلا به این موضوع اشاره شد،  وضعیت آب های زیرزمینی در منطقه انار بحرانی است   و افت شدید میزان آب بدلیل حفر بی رویه چاه موتورهای کشاورزی در منطقه که از طریفی موجب بالا رفتن EC آب در منطقه انار نیز شده است T خبر از یک جنگ زودرس آب در منطقه انار می دهد.

 با توجه به تحقیقات کارشناسان مربوطه بهترین زمان برای خاموشی چاه موتورهای کشاورزی، ماه های آبان، آذر و دی است؛ جرا که در این فاصله به درختان هم آسیبی نمی رسد.

لذا بر این مبنا برای  برای حفظ منابع آبهای زیر زمینی از دیروز شنبه  اول آذرماه به مدت یک ماه تمامی  چاه موتورهای کشاورزی منطقه انار خاموش شد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی