شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024

به گزارش انارما، در اوایل مهرماه سال جاری بود که محسن صالحی از سمت معاونت امور سیاسی فرمانداری انار کناره گیری کرد و به سراغ شغل قبلی خود یعنی دبیری در آموزش و پرورش رفت. محسن صالحی اکنون دبیر دروس اقتصاد ،جامعه شناسی و  روانشاسی در دبیرستان است. حال بعد از گذشت دوماه از کناره […]

IMG_0063

به گزارش انارما، در اوایل مهرماه سال جاری بود که محسن صالحی از سمت معاونت امور سیاسی فرمانداری انار کناره گیری کرد و به سراغ شغل قبلی خود یعنی دبیری در آموزش و پرورش رفت.

محسن صالحی اکنون دبیر دروس اقتصاد ،جامعه شناسی و  روانشاسی در دبیرستان است.

حال بعد از گذشت دوماه از کناره گیری بی سر و صدای معاون سیاسی فرماندار همچنان این پست خالی است و کسی تاکنون بجای وی از سوی فرماندار انار معرفی نشده است.

در اوایل کناره گیری صالحی صحبت هایی در خصوص برکناری و عزل وی مطرح شد اما با پیگیری های انارما بنظر میرسد صالحی با قصد و اراده خود از این سمت کناره گیری کرده است و برسر کار قبلی خود بازگشته است.

لازم بذکر است محسن صالحی قبل از سمت معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری ، بخشدار انار و سرپرستی فرمانداری را نیز در کارنامه خود دارد و البته در سال ۸۸ او به همراه حجت الاسلام منتظری (امام جمعه وقت انار) تلاش های بسیاری را در راه شهرستان شدن انار اتجام دادند که به ثمر نشست.

قطعاً انتخاب یک معاون با ویژگی های مدیرتی مناسب می تواند در پیشبرد امور شهرستان کمک شایانی داشته باشد و علاوه بر اینکه بخشی از وقت فرماندار آزاد خواهد شد تا بهتر بتواند نسبت به پیگیری امورات مهمتر اقدام نماید.

انارما بدون اظهار نظر در خصوص چگونگی کناره گیری صالحی از پست خود در فرمانداری ، تنها از مهندس خادمی فرماندار محترم تقاضا دارد که فردی  شایسته را هرچه سریعتر برای این پست مهم در فرمانداری معرفی کند چرا که جلسات رسمی فراوانی به ریاست معاونت سیاسی امنیتی فرماندار  برگزار میشود که حضور یک نفر متخصص و شایسته در این پست لازم و ضروری است.

 

 

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی