دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

به گزارش انارما  قاسم جعفری نماینده “بجنورد،جاجرم، مانه و سملقان” در گفتگو با  “خبرگزاری دانشجو” با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه مشترک دو فراکسیون “اصولگرایان” و “رهروان ولایت” گفت: در این جلسه نمایندگان دغدغه های خود را مطرح کردند و ایشان نیز پاسخ های خود را ارئه داد.   […]

به گزارش انارما  قاسم جعفری نماینده “بجنورد،جاجرم، مانه و سملقان” در گفتگو با  “خبرگزاری دانشجو” با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه مشترک دو فراکسیون “اصولگرایان” و “رهروان ولایت” گفت: در این جلسه نمایندگان دغدغه های خود را مطرح کردند و ایشان نیز پاسخ های خود را ارئه داد.

 

وی با بیان اینکه “فرهادی به طور شفاف و صریح در خصوص فتنه ۸۸ موضع گیری کرد” خاطرنشان کرد: آقای فرهادی گفت من هیچ نامه ای را در جریان فتنه ۸۸ امضاء نکرده ام و چنین حرکاتی را محکوم می کنم.

 

وی افزود: ایشان قول دادند از افرادی به عنوان همکار استفاده کنند که به امام و رهبری اعتقاد داشته باشند و به مسئله آموزش عالی توجّه داشته باشند. وی همچنین قول دادند در انتصابات، از تشکلات مفیدی همچون بسیج اساتید مشورت بگیرند.

 

جعفری با اشاره به نظر محمّد فرهادی در خصوص بورسیه ها گفت: وی قول داد تا کمیته ای مشترک از مجلس و وزارت تشکیل دهد و بورسیه ها را به طور عادلانه مورد بررسی قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه فرهادی قول داد به رشد علمی کشور توجّه جدّی داشته باشد افزود: فرهادی گفت با نشریه های دانشجویی فرقه گرا، تجزیه طلب و مشکل دار برخورد جدّی انجام می دهم. در خصوص دانشگاه آزاد نیز گفتند اعتقاد من این است که این دانشگاه باید در قالب شورای گسترش وزارت علوم حرکت کند.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: مجموع آنچه آقای فرهادی با صراحت اعلام کرد موجب شده تا فضای مثبتی برای وی بوجود آید.

 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فرهادی رأی خواهد آورد یا خیر؟ گفت: به نظر می رسد وی شرایط خوبی دارد.

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی