جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

به گزارش انارما از فردا پنج شنبه ۶آبان ماه اکران فیلم سینمایی” ساکن طبقه وسط” راس ساعت ۱۹ در یک سانس  در سینما امین انار آغاز میشود. خلاصه داستان فیلم ساکن طبقه وسط : شهاب حسینی در این فیلم نقش‌های متفاوتی را ایفا کرده؛ از مولانا و شیخ صنعان تا سهروردی. حسینی در جایگاه این […]

اکران فیلم سینمایی ساکن طبقه وسط در سینما امین انار

به گزارش انارما از فردا پنج شنبه ۶آبان ماه اکران فیلم سینمایی” ساکن طبقه وسط” راس ساعت ۱۹ در یک سانس  در سینما امین انار آغاز میشود.

خلاصه داستان فیلم ساکن طبقه وسط :

شهاب حسینی در این فیلم نقش‌های متفاوتی را ایفا کرده؛ از مولانا و شیخ صنعان تا سهروردی. حسینی در جایگاه این شخصیت‌ها یک سفر را طی می‌کند. داستان این فیلم که طنز فلسفی است، در مورد نویسنده جوانی است که وارد یک خانه سه طبقه شده و در آن خانه با اتفاقات جالب و عجیبی روبرو می‌شود.

 از مهم ترین بازیگران این فیلم :حسین یاری، ساره بیات، کامبیز دیرباز، فرهاد اصلانی، بابک حمیدیان، مهدی فقیه، طناز طباطبایی،حسین محب‌اهری و بهنوش بختیاری هستند.

http://www.caffecinema.com/new/images/volleyballl/babayedehnamaki001caffecinema.com.JPG

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی