جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

به گزارش انارما، بعد از ماه ها بررسی طرح های مختلف برای رفع مشکلات کمربندی مرگبار انار،  بالاخره صبح دیروز با حضور مهندس نظریان مدیر کل ساخت و توسعه راه های جنوب کشور (وزارت راه و شهرسازی) احداث پل تقاطع غیر همسطح کمربندی شهر انار آغاز شد. مهندس نظریان در مصاحبه اختصاصی با انارما در […]

IMG_8316

به گزارش انارما، بعد از ماه ها بررسی طرح های مختلف برای رفع مشکلات کمربندی مرگبار انار،  بالاخره صبح دیروز با حضور مهندس نظریان مدیر کل ساخت و توسعه راه های جنوب کشور (وزارت راه و شهرسازی) احداث پل تقاطع غیر همسطح کمربندی شهر انار آغاز شد.

مهندس نظریان در مصاحبه اختصاصی با انارما در این خصوص گفت:این طرح، درواقع طرح تکمیلی تقاطع انار هست که در آن بزرگراه بندرعباس- تهران  و بزرگراه تهران به سمت کرمان پیش بینی شده است.

وی افزود: در طرح اصلی مسیر به شکل مستقیم از سمت بندرعباس به سمت یزد هدایت می شد که برخی مسئولان مربوط در  انار  اشاره کردند برای مردم شهر انار این طرح مشکلات فراوانی ایجاد میکند و با همفکری مشاور ، پیمانکار و  سایر همکاران بنده در فرمانداری انار و سایر دوستان به یک اتفاق نظری رسیدیم که بر طبق آن مسیر مستقیم شهر را هم ما باید تامین کنیم که از این حیث برای مردم مشکلی پیش نیاید  که بحمدالله امروز شاهد آغاز این پروژه هستیم که انشاالله به موقع بتوانیم تحویل مردم عزیز انار بدهیم.

وی در خصوص جزئیات و بودجه در نظر گرفته شده برای این طرح گفت:مهندسین فنی حدود ۲۴ماه زمان برای ساخت این پل در نظر گرفته اند که امیدواریم با تزریق به موقع بودجه طرح در موعد مقرر تکمیل شود و برآورد بودجه ای اولیه برای ساخت این پل ۵/۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که از ردیف اعتبارات ملی شرکت ساخت و توسعه زیربنایی حمل و نقل کشور تامین میشود.

لازم بذکر است درمحور کمربندی انار روزانه بیش از۱۵هزار خودرو سبک وسنگین عبور میکند وبه علت نبود پل تقاطع غیرهمسطح ودور برگردان های تند این کمربندی روزانه صدها لیتر بنزین وگازوئیل وهمچنین تلفات جانی وخسارات مالی فراوانی به خودروها وارد می شود.

انارما در خصوص این طرح و معرفی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، مصاحبه ای با مهندس خادمی انجام داده که صبح شنبه منتشر خواهد شد.

IMG_8303 - Copy

IMG_8314

IMG_8316

دیدگاه کاربران

مهندس عمران نقشه برداری جمعه 28 نوامبر 2014 - 2:39 ب.ظ

این که باطرح مورد نظر فرماندار خیلی فرق داره. پس طرح فرماندار را لولو خورد.این یک طرح من دراوردی است که برای هزینه کمتر فقط در انار اجرا خواهد شد برید در کل شهرهای کشور بگردید اگر همچین طرحی دیدید جایزه دارید این میشه کته تصادف ببینید کی براتون گفتم

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی