یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024

به گزارش انارما به نقل از فرهنگ نیوز ، علی مطهری نماینده مجلس شورای اسلامی که به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی به سخنرانی پرداخت به جای انتقاد از  وزیر پیشنهادی با حمله به نمایندگان مجلس و زیر سوال بردن عملکرد آنها در بخشی از سخنان خود گفت: درست نیست مجلس اصولگرا به دلیل قول هایی که […]

توهین علی مطهری به نمایندگان مجلس + پاسخ لاریجانی

به گزارش انارما به نقل از فرهنگ نیوز ، علی مطهری نماینده مجلس شورای اسلامی که به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی به سخنرانی پرداخت به جای انتقاد از  وزیر پیشنهادی با حمله به نمایندگان مجلس و زیر سوال بردن عملکرد آنها در بخشی از سخنان خود گفت: درست نیست مجلس اصولگرا به دلیل قول هایی که برای انتصابات دریافت کرده رای دهد. مشکل مجلس فتنه نیست رای دادن به وی این را نشان می دهد.

+لینک/متن صحبت های علی مطهری در مخالفت با فرهادی / مطهری:فرهادی طبق منطق مجلس فتنه‌گر است

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (چهارشنبه) پارلمان و بعد از سخنرانی علی مطهری به عنوان مخالف فرهادی وزیر پیشنهادی علوم، اظهار داشت: آقای مطهری در بخشی از سخنان خود گفت که «اگر مجلس به فرهادی برای تصدی سکان وزارت علوم رأی دهد، معامله‌ای صورت گرفته است»، باید در این زمینه بگویم این حرف درستی نیست.

وی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی خودشان صلاحیت افرادی که معرفی می‌شوند را بررسی می‌کنند ممکن است به فرد پیشنهادی رأی بدهند ممکن است رأی ندهند، اینکه مجلس رأی بدهد یک جور متهم شود رأی ندهد یک جور متهم شود، این اقدام جوانمردانه‌ای نیست.

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی